IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Бензиновото Polo остава поне до 2030 година

Благодарение на смекчения стандарт Евро 7 хечбекът ще продължи да живее

Историята на Volkswagen Polo започва през 1975 г., като оттогава оттогава моделът е сменил 5 поколения. Германската компания представи шестата генерация на компактния хечбек през 2017 г., като той претърпя фейслифт през 2021 г. А резултатите му на пазара са доста добри, като за изминалана година са продадени близо 140 000 бройки, което е ръст от 23% спрямо 2023 г.


VW Polo


Миналата пролет Volkswagen представи юбилейният хот-хеч Polo GTI Edition 25, като тогава дори се твърдеше, че това може да е една от последните версии на модела, тъй като строгите екологични норми, които предстои да влязат в сила в ЕС, ще го направят прекалено скъп.

В средата на миналия месец обаче стана известна окончателната версия на екологичните стандарти Евро 7. Както се оказа, новите изисквания ще бъдат много по-меки от предписаните в по-ранните версии на съответния законопроект, а за леките автомобили те ще влязат в сила не по-рано от 2027 г.


VW Polo


Това накара производителите постепенно да преразгледат настоящите си стратегии и Volkswagen не прави изключение. След като през 2022 г. главният изпълнителен директор на VW - Томас Шефер, обяви, че от модели като Polo с ДВГ смисъл, тъй като ще поскъпнат с между 3000 и 5000 евро, сега нещата се преобърнаха.

„Новите еконорми, които влизат в сила от 1 септември 2024 г. не са толкова луди, колкото очаквахме и в резултат на това Polo с двигател с вътрешно горене ще остане в гамата поне до края на това десетилетие", обяснява сега Шефер, като намекна, че Polo ще получи получи редица актуализации в средносрочен план, които ще го приведат в технологично съответствие с новите модели.


VW Polo


Шефът на Volkswagen каза още, че новите еконорми Евро 7„са разработени по разумен начин, като заради тях цената на колата ще се увеличи, но не с много.” Според Шефер поскъпването на модела ще се дължи предимно на правилата за безопасност, които влизат в сила за всеки нов модел в ЕС, но и това няма да се отрази на бъдещето на Polo.


0 от 500