fallback

Европа вече се дави в китайски коли

Капацитетът на пристанищата е изчерпан, но доставките продължават да идват

Една-единствена снимка стига, за да придобие човек представа за три явления наведнъж: за мащабите на китайското автомобилно нашествие в Европа, за опасността, надвиснала над европейската промишленост, и за разколебаването на уверено растящия само преди половин година пазар за електрически автомобили. Снимката може да е от китайското пристанище Янтай, показваща десетки хиляди нови автомобили, чакащи да се качат на кораб за Стария континент. Или пък може да е от белгийското пристанище в Антверп и да показва същите десетки хиляди автомобили, вече пристигнали, но нямащи къде да отидат.       Електромобили чакат да бъдат натоварени на кораб за Европа на пристанището в Янтай         Антверп и още няколко големи европейски пристанища са буквално задръстени от китайски електромобили. Антверп е портът с най-голям капацитет за автомобили в Европа, но и този капацитет е напълно изчерпан. Всичките 130,000 паркоместа на пристанището са заети, автомобили заемат и позиции, предвидени за съвсем други товари. Най-големи количества се падат на китайските марки MG, BYD, Great Wall, Nio, XPeng, Lynk & Co, Omoda и Hongqi.         130-те хиляди паркоместа в Антверп, най-голямото пристанище за автомобили в Европа, отдавна са изчерпани         Някои от колите стоят повече от една година на пристана. В същото време доставките от Китай не спират, и всяка седмица стоварват на европейска земя нови количества. Амбициозният план, поставен пред китайските автомобилни компании, е да увеличат износа си с нови 50% след 58-те процента ръст за 2023. В някои случаи колите се транспортират към Европа, още преди да са намерени дилъри, които да ги продават. В много случаи няма и осигурен наземен транспорт към окончателната им дестинация.       

      

 

fallback
  • #24
    анонимен ( преди 7 месеца )
    До 9 явно това вече е в ход щом бабишкера караварски при посещението си в Китай каза,че трябва да спрат да произвеждат защото за тях не остана пазар.На което председателя Си и обърна гръб и изпрати кмета на едно малко планинско село да я проводи до летището,което означава пълно пренебрежение спрямо страната и.Така стана и оня ден с Урсулицата която се опита да диктува на председателя Си и тоя удостои с пренебрежителен отговор,като и потопи гемийте.
  • #23
    анонимен ( преди 7 месеца )
    До 6 произведени и стигнали евро г йски пристанища китайски автомобили са потенциални за продажба,защото никой няма да доставя без да знае,че няма да ги продаде.Мислете преди да пишете и стига с тия тъпанарщини за партийни линии и партии,че се видя до де го докарахте с чуждопоклоничеството и манията за величие над другите.
  • #22
    анонимен ( преди 7 месеца )
    До 5,повечето хора ще предпочетат евтините и качествени китайски коли,не скъпите и ненадеждни американски варели с форма на олиго френ,да не говорим за евро ге йските които са скъпи и с къс пробег.
  • #21
    Аз ще си взема ( преди 7 месеца )
    Чудесна новина за хора като мен. Които искат нова кола. Колите са супер. Тук има само хейтъри каращи пасат и октавиа дизел.
  • #20
    анонимен ( преди 7 месеца )
    130 хил?!!! Имай в предвид че всеки ден се трупат пристанищни такси, предполагам че доста от тези коли ще излязат на търгове, защото след няколко месеца на пристанището си вътре,
  • #19
    До 19 ( преди 7 месеца )
    Знам, че не четеш повече от едно изречение защото дори то ти отнема около 30 минути да го разбереш. Пиша за останалите. Така или иначе не можеш да понесеш отговорите на въпросите, които задаваш.
  • #18
    До 15 ( преди 7 месеца )
    Мите, изобщо не ти чета пространните безсмислени словоизлияния, така че хич не се пънкяй да ми ги пишеш.
  • #17
    анонимен ( преди 7 месеца )
    в официалните европейски сервизи не могат да подържат автомобилите как си я представят китайчетата да продават без дилърства и без сервиз
  • #16
    Факт ( преди 7 месеца )
    Никой не ще китайските коли.Те са непродаваеми
  • #15
    До 8 ( преди 7 месеца )
    "Очеизвадно, както казва 1-ви, че става дума за прибиране на една държавна субсидия и нищо друго." Повече от очевадно е, че си нямаш идея какво е това субсидия. Обикновено субсидиите се дават на крайния клиент, СЛЕД закупуване на електромобила. Как си представяш, че тези автомобили са получили субсидии ПРЕДИ да бъдат продадени?
fallback
Последни