fallback

Отчаяни мерки: Tesla изгони целия екип на Supercharger

Само ако освободим поне 14,000 души, ще продължим да сме иновативни и гладни, обясни Мъск

Илон Мъск закри целия отдел в Tesla, отговарящ за зарядната инфраструктура Supercharger, уволни двамата му ръководители и съкрати стотици служители, съобщава The Financial Times. Това е част от продължаващите опити за преструктуриране на компанията и намаляване на разходите след резкия отлив на пазара на електрически автомобили.                Мъск потвърди, че е освободил Ребека Тинучи, шеф на поделението Supercharger, и Даниъл Хо, който отговаряше за новите продукти. Заедно с тях си отиват и целите им отдели, общо около 500 души.

Системата Supercharger на Tesla е една от най-големите мрежи за зареждане на електромобили в света, с над 50,000 станции, и бе в основата на успехите на американския производител години наред. Тя няма да спре да функционира, разбира се, но анализатори изразяват съмнения как ще се развива в бъдеще без отделен екип, който да отговаря за това. По същия начин Tesla ликвидира и отдела си за социална политика, уволнявайки и шефа му Рохан Пател.

"Надявам се тези действия да показват ясно, че трябва да бъдем абсолютно безмилостни за намаляването на разходите и работния състав", писа Мъск в специално мемо. "Макар някои висши мениджъри да приемат тези задачи сериозно, други още не са го направили". Мъск добави, че всеки мениджър, задържал на работа повече от трима служители, които не работят отлично и не са надеждни, също трябва да напусне.

Акциите на Tesla паднаха с 5.5% във вторник и с нови 2.6% в сряда сутрин. Приходите за първото тримесечие спадат с над 10 на сто. Заради охлаждането на пазара за електромобили компанията е под засилващ се натиск от инвеститорите. Мъск обяви, че планира да освободи "над 10 процента" от работната си ръка, или над 14,000 души. Според него това ще помогне на компанията да е "иновативна и гладна". Вероятно това е причината Дрю Балино, шефът на развойната дейност в областта на батериите и електромоторите в Tesla, да подаде оставка през април. Напусна и Мартин Виеха, шефът по връзките с инвеститорите.      

 

fallback
  • #47
    Още аргументи и факт ( преди 6 месеца )
    Ето по точно и ясно твое описание, с което самия ти се описваш - пишеш за да лъжеш и да се заяждаш за за да се чувстваш ЩАСТЛИВ Графомания e болезнено влечение и пристрастяване към усилено и безплодно писане, към многословно и безполезно съчинителство. ... графоманите, непритежаващи научни знания, се стремят към публикуване на своите псевдонаучни трактати. Графомански прояви понякога се наблюдават при наличие на ПСИХОПАТИЧНИ и ШИЗОФРЕНИЧНИ състояния. bg.m.wikipedia.org/wiki/Графомания
  • #46
    анонимен ( преди 6 месеца )
    "Отчаяни мерки".Електричkо продължава да ги защитава,kausa perguta.
  • #45
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Забравих. За още по-голяма тежест на мнението ти си сложи пет плюса за три минути а на мен сложи 10 минуса да се вижда Колко са грешни фактите, събитията и сметките, които споделям и давам източника на информация или начинът на смятане. Щом си написал че земята е плоска и си сложил 10 плюса, както и 20 минуса на мнението в което ти казвам че не си прав и лъжеш, няма как някой да си помисли, че не казваш истината в която ВЯРВАШ. Други доказателства и източници на информация не са необходими.
  • #44
    До 42 ( преди 6 месеца )
    Всички които ти говорят с факти, цифри и и ти дават цитати са изплискали легена. Нормални хора за тебе са само тези, които те лъжат с лъжи, които ти харесват. Кажи още някоя клевета и инсинуация по мой адрес сложи и някоя обида за гарнитура и ще си най-правия човек на света. Тогава няма да има факти и истини които да са по-силни от твоите аргументи. Развинтвай въображението и почвай да променяш реалността със следващите лъжи и манипулации.
  • #43
    До 42 ( преди 6 месеца )
    Щом смяташ че Ексел бърка А ти си прав, значи си прав. След като мислиш че Айнщайн и Нютон бъркат А ти си прав и съществува препето мобиле, прав си. Какво ми остава да кажа! След като за тебе математическите правила не важат и проценти и бройки са едно и също, кой съм аз да ти казвам че си неграмотен, след като е невъзможно да разбереш неграмотността си. Прав си! Сайта на ЕСО и айбекс грешат. Все пак са някакви си неща които дават реални данни, които няма начин да са верни, ти гледаш сметката.
  • #42
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Митичен математико , процентите с таблицата на Ексел не са верни.Изплискал си легена тотално,електрическа латерно.
  • #41
    Прав си ( преди 6 месеца )
    Аз повтарям факти, събития, спазвам математичните и физичните закони и съм скучен. Но само вие си мислите че сте забавни докато демонстрирате липсата си на всякакво образование, което се опитвате да компенсирате със заяждане и злоба към останалите, като ги клеветите за неща, които никога не са казали, заедно с всички други лъжи и инсинуации които съчинявате, за да тормозите психически останалите, за забавление. Лоша новина за вас - не ми пука и единствените ядосани сте вие, че не вървите.
  • #40
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Митичен,само тотално укъсил електрофили с тунелно мислене може да повтаря една и съща мантра денонощно.
  • #39
    Продължение ( преди 6 месеца )
    Тесла надали ще постигне И толкова някога, но въпреки това, вече промени автомобилната индустрия и ще се радвам да продължи да я променя.19:32 27.07.2020" това на практика е второто мнение което съм писал в темата, като предишното е обръщение към някого. Както виждаш когато някой пише глупости от мое име ги поправям за разлика от тебе, който твърди че съм писал с Ник Гост, но се сеща след три години когато най-накрая разбере какво съм искал да му кажа тогава и си вижда грешката.
  • #38
    Първо мое мнение ( преди 6 месеца )
    48 Да не сте преписвалиТази статия сякаш е събрана от моите мнения. И каква стана тя, всичко за който ви говоря от години се превръща в реалност. А антиелектриците отгоре пишат сами със себе си, измисляйки си разни числа да се правят на интересни, игнорирайки всичката информация в статията. Няма фирма в световен мащаб, която да държи повече от 10% от пазара на автомобили. Тесла НАДАЛИ ЩЕ ПОСТИГНЕ И толкова НЯКОГА, но въпреки това, вече промени автомобилната индустрия и ще се радвам да
fallback
Последни