Едни предпочитат да карат купе, други мощен SUV, а трети мини. Но шофирането на кабриолет със сигурност е радост за духа и незабавен антидепресант. Тези автомобили имат фенове и сред притежателите на скромни компактни модели, така и на тузарски машини от 100 000 евро нагоре.
Да, кабриолетите остават трудни за закупуване за повечето хора, кито искат да ги имат. По чисто финансови причини. Те остават несравним синтез на технология и дизайн: визитна картичка за производителите на автомобили, особено тези в премиум сегмента.
10 кабриолета, в които ще сте неотразими (ГАЛЕРИЯ)
"M" означава модифициран, а с този знак компанията Cavallino винаги е отличавала автомобили, оборудвани със значителни механични актуализации. И новият Portofino M не е изключение: естетическите иновации за това купе-кабриолет са минимални, но именно под дългия преден капак е скрита по-голямата част от работата, извършена от инженерите от Маранело.
Започвайки от двигателя, все още V8, все още twin-turbo, но вече способен на 620 к.с. (20 повече от преди). И комбиниран с новата осемстепенна роботизирана скоростна кутия с двоен съединител, една повече от предишния Portofino. Оттук идват 100 км/ч от място за 3,5 секунди, 200 км/ч за 10,8 секунди и максимална скорост от над 320 км/ч. Размери: 459 см дължина, 194 ширина и 132 височина.
Металният покрив може да се сгъне за 14 секунди, кокпитът поддържа класическо оформление с аналогов оборотомер в центъра на арматурното табло и голям 10" сензорен дисплей. Цена от 215 100 евро . Ако човек има парите, струва си.