Едни предпочитат да карат купе, други мощен SUV, а трети мини. Но шофирането на кабриолет със сигурност е радост за духа и незабавен антидепресант. Тези автомобили имат фенове и сред притежателите на скромни компактни модели, така и на тузарски машини от 100 000 евро нагоре.
Да, кабриолетите остават трудни за закупуване за повечето хора, кито искат да ги имат. По чисто финансови причини. Те остават несравним синтез на технология и дизайн: визитна картичка за производителите на автомобили, особено тези в премиум сегмента.
10 кабриолета, в които ще сте неотразими (ГАЛЕРИЯ)
В осмото поколение на Porsche 911 към версията купе се присъединява кабриолет с платнен покрив и идентичен дизайн. Той върви само бензинови двигатели: 3,0-литров боксер с 385, 450 к.с. и 480 к.с. или 3,8.литров с 581 или 650 к.с Те са поставени зад задната ос и разполага сс светкавично бърза осемстепенна роботизирана скоростна кутия. Линията е вечна, пропорциите образцови с почти неизменни размери: 452 см дължина, 185 см ширина и 130 см височина.
В купето има две удобни предни седалки плюс две „импровизирани“ задни. Интериорът съчетава модерни елементи (като микроскопичния скоростен лост) и други, вдъхновени от тези в първите 911.
Покривът може да се управлява при движение до 50 км/ч само за 12 секунди благодарение на напълно преработена хидравлична система. Комфортът е гарантиран и от нов интегриран дефлектор. Важно: аеродинамичният коефициент Cx е 0,29, като по този начин 911 Cabriolet цепи въздуха много добре и постига вълнуващо представяне, напълно сравнимо с това на затворената версия.
Нивата на оборудване са класически за Porsche: началното ниво Carrera от 144 581 евро до Turbo от 237 841 евро и Turbo S от 271 314 евро. Не липсва и Targas на стойност 152 533 евро .