Едни предпочитат да карат купе, други мощен SUV, а трети мини. Но шофирането на кабриолет със сигурност е радост за духа и незабавен антидепресант. Тези автомобили имат фенове и сред притежателите на скромни компактни модели, така и на тузарски машини от 100 000 евро нагоре.
Да, кабриолетите остават трудни за закупуване за повечето хора, кито искат да ги имат. По чисто финансови причини. Те остават несравним синтез на технология и дизайн: визитна картичка за производителите на автомобили, особено тези в премиум сегмента.
10 кабриолета, в които ще сте неотразими (ГАЛЕРИЯ)
Новият Mustang поддържа традицията на двойната версия fastback и кабриолет. С елементи, които характеризират неговата идентичност като скулптурата на предния капак и изразените задни страни. Отпред има нов сплитер, като страничните прагове допълват аеродинамиката. Нови са задните светлини, които вече са с LED технология. Версията кабриолет има капак, който може да се сваля или повдига за 8 секунди.
Вътре спортната природа на автомобила се подчертава от алуминиевите педали, покрития с кожа волан и скоростния лост, както и лостовете на волана. След това идва двоен дигитален дисплей, 12,4-инчов инструментален панел и 13,2-инчов централен сензорен екран, ориентиран към позицията на водача.
Новият 5-литров двигател с 446 к.с. предлага производителността, очаквана от американски V8. Начална цена: 62 500 евро.