Едни предпочитат да карат купе, други мощен SUV, а трети мини. Но шофирането на кабриолет със сигурност е радост за духа и незабавен антидепресант. Тези автомобили имат фенове и сред притежателите на скромни компактни модели, така и на тузарски машини от 100 000 евро нагоре.
Да, кабриолетите остават трудни за закупуване за повечето хора, кито искат да ги имат. По чисто финансови причини. Те остават несравним синтез на технология и дизайн: визитна картичка за производителите на автомобили, особено тези в премиум сегмента.
10 кабриолета, в които ще сте неотразими (ГАЛЕРИЯ)
Един от най-продаваните SUV в Европа поддържа традицията на компанията за кабриолети. Във всеки случай открития T-Roc (428 см дължина, 181 см ширина и 153 см височина) псреща с две истински седалки и две разгъващи се, както и с просторен и универсален багажник за категорията. Необходими са по-малко от десет секунди, за да се сгъне платненият таван, който се прибира във формата на буквата "Z" в специалното отделение.
Интериорът е като на популярния SUV: линеен, без излишни елементи, с голям брой физически контроли за интегриране на централния дисплей.
Предлагат се два двигателя, и двата турбо бензинови: трицилиндровият mille със 110 к.с. и четирицилиндровият 1.5 със 150 к.с. Единственият модел на Volkswagen в списъка без покрив е с цена от 38 100 евро. Направо без пари на повечето от останалите отличници в класацията.