IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шофьор на Tesla вбеси с номер “Почивай в мир, ДВГ“

Фенове на електрическите коли го аполдират, други го намират за глупост

Шофьор на TESLA предизвика бурни реакции в социалните мрежи, след като беше забелязано скрито послание върху регистрационния номер на електрически автомобил. Model S беше забелязан в Аделаида (Южна Австралия) спрян на светофар. Шофьорът отзад направи снимка и я пусна във Facebook.

 
Тесла, номер


На регистрационния номер пише „RIP ICE“ (Почивай в мир, ДВГ). Авторът на снимката коментира,, че това е „доста подходящо за EV“. Daily Mail Australia обаче анализира, че останалите мнение са разделени относно това дали номерът е оригинално или тъпо решение.

 
Тесла номер

Друг шофьор на Tesla в Австралия също намери начин да се заяде с добрите стари двигатели с вътрешно горене

Едно от тях  гласеше: „Продажбите на превозни средства с ДВГ намаляват, това ще ги унищожи”. Друг добави:„Уау! Това е най-добрият регистрационен номер. Харесвам го“.

Но някои не харесаха толкова табелата с номера и я помислиха за „куца". „Да, предпочитам да не си играя с мечката. Има твърде много идиоти, които мразят електромобилите“, написа един от противниците. Друг постна: „Мразя тези глупави табели. Карам EV, но не е нужно да се разхождам, правейки надути намеци“.


0 от 500
  • #15
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До 19 ( преди 3 седмици )
    Доказателствата са налице. Ти си същия психопат който пише и за другите никове "Ето аз дадох фактите. Сега ти ако не си психопат ще дадеш доказателства защо прототипа на Тесла семи не работи. Докажи че не си психопат и това е само клевета от моя страна, ако можеш." Е доказа го за психопатията доказа шизофренията, А с това мнение доказваш и че си графоман с логорея който говори без да казва нищо, дори когато събеседниците му говорят с факти и му задават конкретни въпроси.
  • #14
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    За разлика от вас, аз мога да кажа както предимствата така и недостатъците за всичко което ме попитате. Докато вие виждате само недостатъци на всякаква електрификация, както и само предимства на ДВГ и водорода. Няма нищо идеално на този свят и няма добри и лоши решения. Винаги има компромис с нещо. Вероятно ще останат ниши, където ДВГ ще е незаменим за дълго време или завинаги. Само и'диот би си помислил обратното. Също така електрификацията ще протича десетилетия и ДВГ ще живее. Спор няма.
  • #13
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 15 ( преди 3 седмици )
    Така е, защитавам електрическите багери, електрическите самосвали, електрическите комбайни и трактори на Тесла за които говоря. Също фотоволтаиците на Тесла в България, стотиците зарядни станции на Tesla в България, вятърните генератори на Тесла, както и всички китайски марки автомобили които всъщност са Тесла под прикритие. Ако не е Тесла не го защитавам и не говоря за него. Когато пиша че Тесла произвеждане качествени автомобили и Илон е лъжец, някой ми краде Ника или се прави на мен, нали?
  • #12
    4 rate up comment 8 rate down comment
    До г-н И'диотът ( преди 3 седмици )
    Пепси са на друго мнение и с нетърпение чакат серийното производство. Един от техните камиони измина над 1000 мили за денонощие. При това е зареждан на зарядните за леки автомобили само с 250 kW, google е време в доставки и не е работил през цялото денонощие. Тоест физически ограничения от страна на камиона няма. Ето аз дадох фактите. Сега ти ако не си психопат ще дадеш доказателства защо прототипа на Тесла семи не работи. Докажи че не си психопат и това е само клевета от моя страна, ако можеш.
  • #11
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Владо ( преди 3 седмици )
    Кое е коментиращия,който защитава Тесла?.Прилича на автомобилния ерудит тесльо многониковия от Факти.
  • #10
    0 rate up comment 7 rate down comment
    До 8 ( преди 3 седмици )
    Именно работещите прототипи са база за серийното им производство. Никой няма да се захване да започне масово производство на нещо което все още не е тествано в реални работни условия. Примерно електрически минен багер, който не е изкопал милиони тонове руда захранван със слънчева енергия. Електрически самосвал, който да превози тази руда. Електрически камиони, изминали милиони километри тестове с реални товари на реални доставки, трактори изорали хиляди декари. Всички тестове са успешни.
  • #9
    1 rate up comment 11 rate down comment
    Алекс ( преди 3 седмици )
    Тези номера малко грубичко казват истината.Бъдещето на автомобилите е електрическо.
  • #8
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Грета Тунберг ( преди 3 седмици )
    Аз имам електрическа четка за зъби.Мисля да си купя и електрички вибратор,че на митбъстъра му е мек.
  • #7
    18 rate up comment 2 rate down comment
    До 7 ( преди 3 седмици )
    За какъв пазарен дял говорите? Вие си мислите само за леки автомобили. А те реално не са никакъв фактор в икономиката защото реално може и без тях. Да икономиката може да съществува и да процъфтява и без леки автомобили. И какви електрически алтернативи говорите? Това са пълни глупости. Къде са електрическите камиони, трактори, комбайни, кораби, строителни машини, самолети военни машини, танкове и мн др? НЯМА ТАКИВА. Никъде. Може да има някакви прототипи и експерименти. Но до там.
  • #6
    4 rate up comment 8 rate down comment
    До 5 ( преди 3 седмици )
    Дай да се разберем какво точно имаш предвид? Дали очакваш това да се случи следващия понеделник като казваш че е невъзможно или казваш че е невъзможно за когато и да било? Защото и аз съм съгласен че следващите една-две години електромобилите няма да заемат 30% пазарен дял, но не съм съгласен с шефа на toyota който твърди че никога няма да минат 30%. Ако говориш за обозримо бъдеще си прав, но почти всички от изброените вече имат електрически алтернативи и е въпрос на време да бъдат заменени.