IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lucid Air изгоря след удар в стълб

Електрическият седан се запали отново, след като пожарникарите го бяха изгасили (ВИДЕО)

Шофьор на Lucid Air се опита да избегне инцидент на пътя, но след резкия завой се удари в стълб, пробивайки батерията и предизвиквайки пожар. Наложи се намесата на няколко екипа на пожарната, които успяха да загасят електромобила, но той се запали отново.


пожар


Инцидентът е станал на кръстовището в полската столица Варшава. На публикуваните снимки и видеа се вижда горящия седан, но не и самата катастрофа. Според очевидци шофьорът се е опитал да избегне сблъсък с друга кола, но се е ударил в стълб, разположен по средата на кръстовището.

В резултат от това електромобилът на Lucid получава пробив в корпуса на батерията, което води до пожар. Въпреки усилията на три екипа на пожарната, колата изгаря на пълно, а на видеото се вижда как в един момент пламъците избухват отново, след като преди това изглежда, че електромобилът е загасен.



Шофьорът на електрическия седан е пострадал леко, като му е оказана помощ на място и не се е наложило да влиза в болница. Инцидентът обаче отново повдига въпроса за трудностите около гасенето на запалили се електромобили. В случая пожарът причини огромен хаос в центъра на Варшава, като блокира трафика на обществения транспорт.

Тъй като заплахата от пожари на електрически превозни средства продължава да бъде сериозен проблем, начинът, по който екипите на пожарната се справят с него, може да се промени. Един от новите методи е използването на специално одеяло, с чиято помощ бързо се потушават пламъците. Това представлява по-малко инвазивен подход в сравнение с драстичната мярка за потапяне на цялото превозно средство в контейнер с вода, която също се използва често.



0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Ганчовец ( преди 1 седмица )
    те и ДВГ-тата се така - малко да се опрат в някакъв стълб и пламват като факли. Моля, който не разбира, да не коментира.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 седмица )
    Как така? Електрокарите изобщо не се самозапалват.
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    сега всеки ден всеки час навсякъде около нас има матриал и във всеки коментар ви се привижда митичния в този сайт са събрани много чукча които трудно четат но важното е да са писатели
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 седмица )
    Из пат каняк,при реакцията на литий с вода при гасене,се получава водород и литиев хидроксид.
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Литиево йонните батерии горят без нужда от външен кислород. Брайн на български означава саламура.
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 6 ( преди 1 седмица )
    Благодаря, че потвърди догадките ми. Не бях сигурен дали отделят кислород при горенето, но пък постоянно повтарям, че не се нуждаят от кислород за горене и дори потапянето във вода не спира горенето, а само охлажда съседните клетки за да се избегне "верижна реакция".
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    В случая, Митето (но май не е той?) е прав, че тези батерии сами си правят кислорода за горенето. Най-новата тенденция е да ги къпят с нещо , наречено брайн (или нещо подобно), което е много солена вода, охладена докъм -15 градуса. Така хем ги охлаждат ударно, хем по-бързо ги разреждат.
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 седмица )
    Из пат каняка измисли подводно горене с отделяне на кислород.Твори нова химия мислителя Ломоносов - Тесльо.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    интересно как ли протича процес на заваряване на метали под вода
  • #3
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До лудетината ( преди 1 седмица )
    Предварително съм написал в коментара си, че батериите не се нуждаят от кислород за да горят и горят дори под водата. Без да съм абсолютно сигурен имам някакви бегли спомени, че при горенето дори се отделя излишен кислород.