fallback

Експерти посочиха какво се разваля най-бързо в китайските коли

Проблемите при масовите марки се проявават още след първия есенно-зимен сезон

Дялът на автомобилите от различни китайски марки на някои чужди пазари се увеличи сериозни през последните месеци и това позволява да се направи оценка на представянето им и най-вече на повредите, които получават, докато все още са нови. Те се проявяват след есенно-зимния сезон, когато натоварването върху превозните средства е най-голямо.

Представители на автомобилното издание Motor направиха проверка в мрежа от сервизи, специализирани в обслужването и ремонта на автомобили от китайски марки. След като анализираха статистиката на заявките, те посочиха седемте основни проблема, с които са се сблъскали собствениците на коли, закупени като нови.

При моделите на Dongfeng първи от строя излизат сензорите за кислород, както и система ABS, а при колите на Chery - най-вече кросоувъра Tiggo, проблемите най-често са свързани с изтичащи охладителни радиатори и бързо износване на ангренажния ремък.

Автомобилите от марката Haval най-често получават повреди в системата на турбокомпресора, като причината е в задвижващия механизъм на турбината. Друг сериозен проблем са скоростните кутии и най-вече техните управляващи блокове, като това важи за моделите на JAC и Kaiyi, оборудвани със CVT, както и за роботизираната трансмисия на Changan.

Като цяло при много от китайските коли се забелязват и проблемите с окачването. Най-често те свързани с преждевременното износване на лагерите на колелата - при пробег от около 50 000 км. А само след 20 000 км при някои модели се отчитат повреди на „сайлент-блоковете" и кормилните щанги.

Освен това ремонтът на каросерията също се оказва огромен проблем за китайските автомобили. Оригиналните елементи са скъпи, а предлагани аналози често са с лошо качество.

fallback
  • #6
    raiders ( преди 7 месеца )
    Твърде рано или е малко времето на ползване за да се дадат крайни мнения. Много малко бройки продават за да се направи реална статистика, а и ние европейските потребители са много претенциозни. Аз не посмях да рискувам с Донг Фенг, но бях на границата, даже и тестово шофиране правих.
  • #5
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Предната ми кола е корейска близо 6 години само обслужване, новата японска пак ще е същото но не е Тойота, а Нисан. Китайско - никога няма да си купя, като много ви кефят вземете си и после пишете как е.
  • #4
    DikoFF ( преди 7 месеца )
    Страшна помия и лъжи се ръсят по китайските коли...все едно пък европейските нямат проблеми...една камара дефекти от vw, BMW, mercedes....аре по-леко,че скоро само китайски коли ще се предлагат...че после ще се чудите какво да се оправдавате....карам C-HR 2.0, 2022 и какво ли не се смени...то рейки, кормилни кутии, скърца багажника, тракат страничните прозорци...страничните огледала спряха да се затварят...е бати качеството японско...така,че споко с глупостите...
  • #3
    //// ( преди 7 месеца )
    Те пък щото на европейските са евтини. На Ситроен ДС задна врата гола е 3000 бона. Долната декоративна лайсна на предният прозорец е 180 лв. Без пари направо!
  • #2
    До 1 ( преди 7 месеца )
    Къде точно в Турция и Европа произвеждат ментета за китайски таралясници?!? Най-голямата ирония е че китайци правят ментета на китайски стоки. Толкова са обсебени да правят ментета!
  • #1
    Ирония на съдбата ( преди 7 месеца )
    "Освен това ремонтът на каросерията също се оказва огромен проблем за китайските автомобили. Оригиналните елементи са скъпи, а предлагани аналози често са с лошо качество." Доживяхме да чуем, че оригиналното китайско е скъпо, а ментетата произведени в Турция и Европа са с по-лошо качество. Още колко и какви ли изненади ни е приготвила съдбата?
fallback
Последни