Alfa Romeo представи официално четвъртия и най-малък модел в гамата си, наречен Milano. Както можеше да се очаква, премиерата бе в Милано, присъстваха шефът на марката Жан-Филип Емпарато и самият главен изпълнителен директор на групата Stellantis Карлос Тавареш. Milano е кросоувър от В-сегмента с дължина само 4.17 метра, който идва с два варианта на задвижване - чисто електрическо или мек бензинов хибрид.
10 ключови факта за новата Alfa Romeo Milano (ГАЛЕРИЯ):
Върховата версия има торсен диференциал
Над обикновената електрическа версия идва върховата Veloce, която ще ползва същия торсен диференциал с ограничено приплъзване като Abarth 600e, и електромотор с 240 конски сили мощност. Veloce обещава също така "най-директното управление", със съотношение 14:1. Предните спирачки са с внушителни 380-милиметрови дискове.
Над обикновената електрическа версия идва върховата Veloce, която ще ползва същия торсен диференциал с ограничено приплъзване като Abarth 600e, и електромотор с 240 конски сили мощност. Veloce обещава също така "най-директното управление", със съотношение 14:1. Предните спирачки са с внушителни 380-милиметрови дискове.