IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Една кола на всеки 76 секунди - вижте как работи заводът на Xiaomi

„Умната“ суперфабрика на технологичния гигант разчита на повече от 700 робота (ВИДЕО)

Производителят на смартфони Xiaomi представи първата си кола - SU7, на 28 март, като производството на модела стартира веднага. То се осъществява в новата суперфабрика „Xiaomi Super Factory“ в Пекин (Китай).


Xiaomi  SU7 производство


Основателят, председател и главен изпълнителен директор на марката Лей Джун разкри, че фабриката може да произвежда 40 автомобила на час, което означава, че нов Xiaomi SU7 ще слиза от производствената линия на всеки 76 секунди. Високото темпо се дължи на силно автоматизираната производствена линия и вложените усъвършенствани техники.

Съобщава се, че повече във фабриката работят повече от 700 робота. Повече от половината от тях - 381, са в цеха за каросерии, като извършват поставянето на вратите, затягат болтовете и регулират пантите. Роботизираните ръце напасват също предното и задното предно стъкло, като поставят и панорамния люк.


Xiaomi  SU7 производство


Времето от взимането на частите до монтирането им към купето на автомобила отнема по-малко от 30 секунди. Това е два пъти по-бързо от това на традиционните автомобилни компании, твърдят Xiaomi. А като цяло стратегия е три пъти по-ефективна от използването само на човешки оператори.

Новият производител на автомобили е внедрил интелигентна система и в бояджийския цех. Благодарение на гъвкавата техника за сортиране на цветовете, системата е способна бързо да запълва, почиства и доставя боя от всеки цвят, превключвайки от един към друг, само за 40 минути. Това може да намали времето за доставка на поръчката с 25 процента.


Xiaomi  SU7 производство


Целта през технологичния гигант е да продаде 100 000 автомобила през първата си година на пазара и общо 900 000 единици през следващите три години. Xiaomi вече работи върху втория си модел, който ще бъде електрически SUV. Премиерата му ще се състои до края на годината, като и при него продажбите ще стартират веднага.



0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До 10 - Не казвай никой, а освен това се замисли, защо хората искат подобен пробег. Защо? Хм? Ам? Каква е причината, спроед теб? Че искали да пътуват по 13 часа с колата ли нон-стоп ли? Не, разбира се. Просотне искат да плащат скъпите цени на рапид чарджа, дето понякога не е рапид,а друг път чакаш 6 коли, дето се зареждат по 45 минути. Сега, едно е да го набримчиш у вас нощна на по 12 стотники, друго е да ти искат лев и 12, нали?
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Сдф ( преди 3 седмици )
    Завода е на BAIC
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Сдф ( преди 3 седмици )
    КСИАОМИ нямат завод за коли - информирайте се !!!!!
  • #10
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Факт ( преди 3 седмици )
    Ама не можело да минава 1300км с един резервоар.На никой не му трябва и НЕ минава 1300км на нон стоп бе друзя за какво ми е тос резервоар и дизел
  • #9
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 4 ( преди 3 седмици )
    Като цяло роботизацията и автоматизацията не са сред приоритетите на китайските производители на каквото и да било, защото ръчният труд при тях е евтината компонента. Виж по белия свят се авоматизира де що може и що не може, защото там народът получава високи надници.
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Сривовете на продажбите на класическите автомобилни производители ще са за сметка на увеличаването на продажбите на марки като xiaomi които дори не са съществували до скоро. Марки които нямаха никакви шансове за производството на автомобили с ДВГ, но за сметка на това имат много по-големи шансове за повече продажби от електромобилите на класическите автомобилни производители. Не случайно 100-год. ще продължат да говорят за срив на продажбите на електромобилите си, докато общите продажби растат
  • #7
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Nev do #3 ( преди 3 седмици )
    По-стечение на обстоятелствата съм в Инчон днес, а преди това бях в Бусан и Джеджу. Като гледам какви коли карат корейците, по нищо не отстъпват на китайците. А пътищата и тротоарите им да видиш какви са уредедни, направо са си произведения на изкуството. И невероятна чистота!
  • #6
    6 rate up comment 0 rate down comment
    3 до Нев ( преди 3 седмици )
    Да съгласен съм че европейските марки (всъщност също корейци и японци) трябва да се стегнат. Имам предвид, че ако не го направят и китайците ги изместят ще е много лошо за нас.
  • #5
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Nev до №3 ( преди 3 седмици )
    Амиго, от европейските производители ще фалират тези, които не могат да се адаптират към новите условия на пазара, и аз поне като краен потребител, подкрепям напълно този процес! Предпочитам да си купя на сносна цена това Шаоми, отколкото надценен Маскиран Ваген с емблема със четири нули на тройна цена, за да пълня джоба на германеца със свръх печалба!
  • #4
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Nev ( преди 3 седмици )
    Китайците дърпат много яко напред с технологиите, и като гледам с роботизираното производство, човешкия фактор е сведен до минимум, и ако материалите са добри, не се и съмнявам, че тази кола няма да има нищо общо с "китайското качеството", което сме свикнали да виждаме до сега.