fallback

Производството и продажбите на Tesla Semi забуксуваха

Към момента електрическите камиони се използват основно от компанията на Мъск

Електрическите камиони Tesla Semi в момента се произвеждат само в малки партиди във фабрика извън Gigafactory в Невада. И въпреки мащабната им реклама, те не се харчат, като „топъл хляб", както това се случва с леките коли на марката.

През януари 2023 година Tesla обяви мащабно разширяване на Gigafactory в Невада, за да увеличи производството на камионите Tesla Semi и най-накрая да разшири фабриката до първоначално планирания размер.

Всъщност сме чували много малко за продажбите на Tesla Semi, откакто Tesla пусна „производствената версия“ на камиона, което се случи през декември 2022 г. До момента е известно, че електрическите камиони се използват от компанията Pepsi в Калифорния, която ги закупи единствено с рекламна цел.

В собствения автопарк на Tesla има още няколко камиона, които се движат главно между нейните фабрики. Тези камиони на Tesla са транспортирали повече от 20 000 батерийни пакета от Gigafactory в Невада до фабриката във Fremont.

Според представители на компанията електрическите превозни средства имат значително по-ниски експлоатационни разходи от аналогичните камиони с двигатели с вътрешно горене, но въпреки това към момента масовото им разпространение буксува.

fallback
  • #40
    До 40 ( преди 8 месеца )
    Христоматичен "whataboutism"!
  • #39
    До 39 ( преди 8 месеца )
    Ти пък намери на кого да вярваш? На срив на продажбите при 78% повече продадени бройки ? Пак питам, и за твърдотелните батерии няма търсене, та не ги произвеждат? Гледам нещо спряха да произвеждат и Тесла модел 2 за 25 000 долара. Сигурно и за нея няма търсене? Нали? Очаквай скоро статия по темата.
  • #38
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Пише го в статията.Производството и продажбите на Тесла Семи забуксуваха.Не можеш ли да четеш?
  • #37
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Как разбра? Колко застояли бройки електрически камиони и е твърдотелни батерии има защото и последните нещо не ги търсят. Никой не иска да ги произвежда включително toyota. Трябва да са много лоши батерии. Никой няма намерение да си губи времето да чака 10 минути зареждане за 1500 км пробег, нали. Скоро очаквай новина по случая. Тиражирана от toyota е платена на тази медия да ти създава правилните внушения.
  • #36
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    МитичкЕ,изпускаш основния нюанс на новината.За електрически камиони няма желаещи.
  • #35
    До 35 ( преди 8 месеца )
    Логично звучи да го произвеждат на поточната линия на Тесла модел 3. То почти няма разлика, нали?
  • #34
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    МитичкЕ, производството на Семи е в съществуващ завод.Съмнявам се да направят разширяване на завода,при липсата на търсене на електрически влекачи.
  • #33
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Пробег 1800 км за 8 часа работен ден?
  • #32
    До 32 ( преди 8 месеца )
    Както виждаш потенциала е за 1800 км на ден, 12 000 км на седмица и 600 хиляди километра на година
  • #31
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Гледа едни в редита умуваха ... Как камиона средно минавла по 1500 км на седмица, щото шофъра си почивал,нпосле събота и неделя, може и на 4 дневна да си мислят, че е и много смях. Един ткаъв влекап, као не му навъртиш поне 100-120 000 км на година, все едно не си го карал. Като видях Cyber Truck-a, как му пада пробега, когато дърпа, малко менсъмнява бъдешето на тея влекачи.
fallback
Последни