fallback

Производството и продажбите на Tesla Semi забуксуваха

Към момента електрическите камиони се използват основно от компанията на Мъск

Електрическите камиони Tesla Semi в момента се произвеждат само в малки партиди във фабрика извън Gigafactory в Невада. И въпреки мащабната им реклама, те не се харчат, като „топъл хляб", както това се случва с леките коли на марката.

През януари 2023 година Tesla обяви мащабно разширяване на Gigafactory в Невада, за да увеличи производството на камионите Tesla Semi и най-накрая да разшири фабриката до първоначално планирания размер.

Всъщност сме чували много малко за продажбите на Tesla Semi, откакто Tesla пусна „производствената версия“ на камиона, което се случи през декември 2022 г. До момента е известно, че електрическите камиони се използват от компанията Pepsi в Калифорния, която ги закупи единствено с рекламна цел.

В собствения автопарк на Tesla има още няколко камиона, които се движат главно между нейните фабрики. Тези камиони на Tesla са транспортирали повече от 20 000 батерийни пакета от Gigafactory в Невада до фабриката във Fremont.

Според представители на компанията електрическите превозни средства имат значително по-ниски експлоатационни разходи от аналогичните камиони с двигатели с вътрешно горене, но въпреки това към момента масовото им разпространение буксува.

fallback
  • #30
    Гретенце гостенке ( преди 7 месеца )
    Колко пъти да ти повтарям Да не споменаваш думите процент, мощност енергия и време? Винаги се получава едно и също - или пътуване във времето или перпетум мобиле. Без изненади. Според всичко което каза дотук, според тебе в началото на 2023 година е обявено че ще се строи завод и производството започва през 2022 година, като година след откриването на масовото производство в този завод в него са произведени само 70 бр. за цяла година работа след откриването? Правилно ли съм те разбрал? Поправи ме
  • #29
    анонимен ( преди 7 месеца )
    "Гост ( преди 1 час )За цяла година масово производство са произведени само 70 електрически камиона, защото няма поръчки." Да резюмираме. Започнали са строежа на завода през 2023 година, и след завършването му цяла вече произвеждат с пълен капацитет и се произвели само 70 броя. Както винаги, това Какво четеш и какво си разбрал са коренно противоположни неща. Обикновено разбираш прочетеното точно на 180 градуса - обратното на написаното! Нито ти е за първи нито за последен път. Това си си ти!
  • #28
    Гретенце гостенке ( преди 7 месеца )
    Я коментирай тези факти от статията? След като обявиха разширението След като обявиха разширението започнаха ли го? Нали според вас завод се строи за най-малко две години? Завършили ли са го? "През януари 2023 година Tesla обяви мащабно разширяване на Gigafactory в Невада, за да увеличи производството на камионите Tesla Semi и най-накрая да разшири фабриката до първоначално планирания размер."
  • #27
    Гост ( преди 7 месеца )
    За цяла година масово производство са произведени само 70 електрически камиона, защото няма поръчки.
  • #26
    Гост ( преди 7 месеца )
    Калдата от 7.10.22."Тесла стартира масовото производство на електрическите влекачи Семи." "Главният изпълнителен директор и притежател на Тесла Илон Мъск официално обяви началото на МАСОВОТО производство на влекачите Семи."Когато говорят фактите и Теслю мълчи. Поздрави на Грета.
  • #25
    Гретенце гостенке ( преди 7 месеца )
    Функционална неграмотност. Точка. Прочети си източниците дали става въпрос за тестово производство или за масово производство? Първото са единични бройки сглобени на ръка. Прототипи. Вторите се произвеждат серийно на поточна линия във фабрика. За функционално неграмотни детето Това са едни и същи неща но в реалността не са. Завод за производство на камиони все още няма.
  • #24
    Гост ( преди 7 месеца )
    Факти от 5.10.2023."Тесла е провела не повече от 70 електрически камиона."
  • #23
    Гост ( преди 7 месеца )
    Инвестор от 7.10.2022 г."Тесла стартира производството на Семи."Първи доставки в края на годината.
  • #22
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Освен това по-голямата част от пътуванията (92,6 процента) са извършени с над 50 мили в час.На втория и третия ден от програмата един и същ камион измина 1600 мили , като измина приблизително 800 мили през всеки от дните, като същевременно направи общо девет доставки.За сравнение, един от Freightliner eCascadias , управляван от Schneider, измина общо 186 мили през втория ден от програмата, направи 15 доставки и завърши деня в 20:42 с 18 процента останали в батерията, без да спира за за ...
  • #21
    анонимен ( преди 7 месеца )
    престой на дълги разстояния от 357 мили.С ниво на батерията от 18 процента, камионът спря още веднъж за презареждане, този път повишавайки SoC до 51,5 процента, което позволи да се измине последната отсечка от 167 мили за деня, спирайки с оставащи 15 процента, само четири секунди преди полунощ.Данните също така показват, че тази конкретна платформа е прекарала 81,8 процента от деня в шофиране, 11,1 процента от времето за зареждане и е била неактивна 17 процента от деня. Освен това по-гол ...
fallback
Последни