fallback

Производството и продажбите на Tesla Semi забуксуваха

Към момента електрическите камиони се използват основно от компанията на Мъск

Електрическите камиони Tesla Semi в момента се произвеждат само в малки партиди във фабрика извън Gigafactory в Невада. И въпреки мащабната им реклама, те не се харчат, като „топъл хляб", както това се случва с леките коли на марката.

През януари 2023 година Tesla обяви мащабно разширяване на Gigafactory в Невада, за да увеличи производството на камионите Tesla Semi и най-накрая да разшири фабриката до първоначално планирания размер.

Всъщност сме чували много малко за продажбите на Tesla Semi, откакто Tesla пусна „производствената версия“ на камиона, което се случи през декември 2022 г. До момента е известно, че електрическите камиони се използват от компанията Pepsi в Калифорния, която ги закупи единствено с рекламна цел.

В собствения автопарк на Tesla има още няколко камиона, които се движат главно между нейните фабрики. Тези камиони на Tesla са транспортирали повече от 20 000 батерийни пакета от Gigafactory в Невада до фабриката във Fremont.

Според представители на компанията електрическите превозни средства имат значително по-ниски експлоатационни разходи от аналогичните камиони с двигатели с вътрешно горене, но въпреки това към момента масовото им разпространение буксува.

fallback
  • #20
    анонимен ( преди 7 месеца )
    състояние на зареждане на батерията (SoC) от 95 процента, което му е позволило да измине 371,99 мили, преди да спре, за да получи презареждане с SoC достигна границата от 9,17 процента около 6,45 сутринта.След около час зареждане батерията достигна 47 процента. Камионът се задвижи отново малко след това, покривайки още 166 мили, което доведе нивото на SoC до само 2,6 процента. Последва презареждане за един час и половина, което зарежда батерията до 88,6 процента и позволява още един престой на
  • #19
    До 18 ( преди 7 месеца )
    Северноамериканския съвет за ефективност на товарните превози (NACFE), която има за цел да открие реалната ефективност на нулевите емисии работни камиони.По време на 17-ия ден от програмата предпоследният ден от програмата платформата, обозначена като Tesla 3, регистрира общо 1076 мили и направи само една доставка.Според данните, публикувани от Run On Less, оборудването на Tesla Class 8 е започнало пътуването си веднага след полунощ със състояние на зареждане на батерията (SoC) ...
  • #18
    До 19 ( преди 7 месеца )
    Грете, ти млъкна, гостенке! Фактите са си факти! Няма завод, няма производство, следователно няма как да има продажби, колкото и да е търсенето! Точка. Злобата и плюнките, съчетани с логорея и шизофрения с няколко самоличности, които да повторят лъжите на патологичния лъжец, няма да ги направи факти!
  • #17
    пепи ( преди 7 месеца )
    1000 мили на денонощие??? Туй с трима шофьори ли е.
  • #16
    Абе каскет ( преди 7 месеца )
    Дай факти за удовлетворението на шофьори на водородни камиони в сравнения с удовлетворението от електрически камиони да видим от тяхна гледна точка кое е бъдещето на транспорта? После на фирмите от икономическа гледна точка. От електрическите камиони са много доволни и минават над 1000 мили на денонощие включително товарене разтоварване и зареждане. Дай подобно статистика за водороден камион?
  • #15
    До 13 ( преди 7 месеца )
    "Анонимен ( преди 1 час )МитичкЕ, масовото производство в САЩ , започна в края на 2022 година,обявено с фойерверки от Мъск" Това факт ли е или твое ВЯРВАНЕ?
  • #14
    Швабен зи каскен ( преди 7 месеца )
    До 10: Ха-ха, Тесльо, факт е единствено че някой си нещо е казал, а щом е Мъск, значи излъгал. Електрификацията на товарния транспорт ще бъде с водородни горивни клетки.
  • #13
    Лудория ( преди 7 месеца )
    Винаги съм харесвал ето тази реклама на Рено по темата:https://***.youtube.com/watch?v=KmGmNTvSf_w
  • #12
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    МитичкЕ, масовото производство в САЩ , започна в края на 2022 година,обявено с фойерверки от Мъск и първите рекламни камиони за Пепси бяха доставени началото на 2023 година.После Тесла млъкнаха от срам,че нямат поръчки за камиона.
  • #11
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Въпреки това ще бъде важно първо да започне масово производство в САЩ.Въпреки това ще бъде важно първо да започне масово производство в САЩ.Въпреки това ще бъде важно първо да започне масово производство в САЩ.Въпреки това ще бъде важно първо да започне масово производство в САЩ.Въпреки това ще бъде важно първо да започне масово производство в САЩ.Въпреки това ще бъде важно първо да започне масово производство в САЩ.Въпреки това ще бъде важно първо да започне масово производство в СА ...
fallback
Последни