fallback

Кои са най-губещите и най-печелившите автомобилни компании

След две години пауза Toyota се връща на върха в класацията на Automedia за нетна печалба

Пандемия, локдауни, проблеми с доставките, криза за чипове, войни: последните няколко години бяха изпълнени с всевъзможни препятствия за автомобилните производители. Но също така бяха небивало доходни за тях. Заради създадения дефицит за автомобили цените им се повишиха осезаемо; в същото хората бяха склонни да харчат повече след шоковете на 2020. В резултат на това печалбите на производителите скочиха до небето. През 2023 повечето от тези ефекти бяха вече изчерпани, но, ако се съди по традиционната класация на Automedia.bg за най-печелившите автомобилни компании, това ни най-малко не се е отразило на резултатите. Със съвсем малко изключения, автомобилната индустрия се радва на небивало финансово благополучие.                Както обикновено, класацията ни разглежда основно компаниите, които имат глобален обхват - но вече сме включили повече китайски производители след засилената им експанзия напоследък. Подреждането е на база нетна печалба за 2023 година, като трябва да имате предвид, че някои данни са консолидирани, някои са още предварителни, а в случая с японските компании става дума за прогнози, които трябва да се потвърдят едва след месец-два.          От най-губещите до най-печелившите автомобилни компании (ГАЛЕРИЯ):

    

fallback
  • #89
    Турбо ( преди 7 месеца )
    Тесльо,аз мисля,че ще има преосмисляне на зелената сделка.Ще се продават автомобили с двг и електрички,който каквото му върши работа.
  • #88
    До долния ( преди 7 месеца )
    А ми водорода е по ефективен от дизела дизела е мъртвородена технология
  • #87
    Турбо ( преди 7 месеца )
    Тесльо,аз имам гараж и правя по 30-35000 км годишно,като глоксовете ми са по 600-700 км.По твоите критерии, трябва да си купя електричка,но ти ми препоръча дизел.Преди това загуби две години да ме агитираш за Тесла.
  • #86
    Гост ( преди 7 месеца )
    Адреналинката - електричка рони крокодилски сълзи, Тойота е първа по печалби.
  • #85
    До 83 ( преди 7 месеца )
    Кажи сега ВЯРВАШ ли че модата на електромобилите ще отмине? Постоянно обяснявате как моето мнение не е вярно, само защото не ви харесва, но не казвате Какво е вашето мнение? Хайде да не се хвърляме толкова надълбоко след като не можете да погледнете по-далеч от носа си. Досега не сте отговорили за вашето мнение дали ще има срив или ръст на продажбите на електромобили тази година, а си тръгнал да говориш за 2030 и 2050 . Станат ли електромобилите по-евтини, край с хибридите. Съгласен?
  • #84
    До 83 ( преди 7 месеца )
    Обучават ли ви за патологични лъжци или така се раждате? Я ми припомни кога съм казал че toyota Ще фалира А аз ще ти дам 100 цитата където ти казвам че toyota никога няма да фалира. Защо смяташ че като и паднат продажбите и печалбите Ще фалира? Тя има четвърт трилион дълг който никога няма да върне и не е фалирала, гледай да не фалира ако продажбите или печалбите паднат. Ще уволнят един-два шефа както направиха с Тойода. Пардон ще ги повишат, за да ги махнат от поста.
  • #83
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Какво вярване, бе Мите? Да не става дума за любовници, политици или религия? Ти си налапал "вярата" и гълташ ли гълташ. Ходиш и проповядваш като мисионер-комсомолски секретар. Хората цепят мрака от продажби, но ти обясняваш, че това било фалш и късогледство, и ще загиват тези или онези. Дядо ти партийния секретар, така е обяснявал как прогнилия запад ще капитулира, щото пролетариатът е угнетен и не ходи по манифестации, но следващата петилетка ще прогледне къде е правата вяра.
  • #82
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Ти да видиш. Някой се е объркал да ми сложи плюс коментар 80, преди да дочете мнението. Както виждате аз съм обективен и не крия проблемите на Тесла. Това което съм написал за mercedes и toyota е исторически вярно и всеки може да го провери. Ако си бяха продължили сътрудничеството, сега можеше да се възползват от технологиите на Тесла. За разлика от toyota, Тесла не се стреми към бройки празни патенти, но имат know how за батериите. Да не се бъркат клетки с батерии.
  • #81
    До 79 ( преди 7 месеца )
    Аз съм обективен и както виждаш винаги говоря с цифри и факти. Да съм препоръчал на някой да си купи електромобил, ако няма гараж или не кара по много километри? Посочи ми една логична причина, ако е по-евтино да си купя електромобил, защо бих карал дизел? Защото ме кефи да "пуши" или тракането? Но пак го обърнахме на искрено и лично. Въпреки че нещо ви куца искреността. Но пък упорито наблягате на личното. По възможност лични обиди и нищо конкретно по темата, която е идеологическа.
  • #80
    До 77 ( преди 7 месеца )
    Е така де! Тесла също имаше такива идеи. Да продава електрическото задвижване на автомобилните производители, включително и за техните модели, а те от своя страна да произвеждат електромобили с марка Тесла. Даже започнаха, като Тесла продаваше батерии и задвижвания както на toyota така и на mercedes, а mercedes им даваха части да си сглобяват теслите. Както mercedes така и toyota бяха акционери в Тесла. Смело може да се каже, че ако не бяха те, Тесла нямаше да съществува. Така се почва.
fallback
Последни