fallback

Кои са най-губещите и най-печелившите автомобилни компании

След две години пауза Toyota се връща на върха в класацията на Automedia за нетна печалба

Пандемия, локдауни, проблеми с доставките, криза за чипове, войни: последните няколко години бяха изпълнени с всевъзможни препятствия за автомобилните производители. Но също така бяха небивало доходни за тях. Заради създадения дефицит за автомобили цените им се повишиха осезаемо; в същото хората бяха склонни да харчат повече след шоковете на 2020. В резултат на това печалбите на производителите скочиха до небето. През 2023 повечето от тези ефекти бяха вече изчерпани, но, ако се съди по традиционната класация на Automedia.bg за най-печелившите автомобилни компании, това ни най-малко не се е отразило на резултатите. Със съвсем малко изключения, автомобилната индустрия се радва на небивало финансово благополучие.                Както обикновено, класацията ни разглежда основно компаниите, които имат глобален обхват - но вече сме включили повече китайски производители след засилената им експанзия напоследък. Подреждането е на база нетна печалба за 2023 година, като трябва да имате предвид, че някои данни са консолидирани, някои са още предварителни, а в случая с японските компании става дума за прогнози, които трябва да се потвърдят едва след месец-два.          От най-губещите до най-печелившите автомобилни компании (ГАЛЕРИЯ):

    

fallback
  • #99
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Само да Ви предупредя, влизате в полемика с местния Мун_чо, наречен още електрика, митбъстър или адреналинка - електричка.Вие може да живеете в реалния свят, но е по по най знаещ и можещ, защото гледа клипове на Дани в Ютуб, чете в Уикипедия и стари вестници във външната тоалетна преди да се избърше.Къде сте тръгнали изобщо да спорите с такъв ерудиран капацитет, не знам.
  • #98
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    МитЕ,препоръчай на Турбо Тесла с ремарке,да има къде да си носи допълнителни батерии и агрегат за ток.
  • #97
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Както тогава, така и днес, няма подходяща електрическа баничарка която бих му препоръчал. Както тогава, така и днес му препоръчвам дизелова и си стоя назад думите. И си стоя зад думите, за разлика от психопати като вас. Хайде лека. Отивай да психопатстваш с някой друг, да лъжеш Какво е казвал.
  • #96
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Гостенино, функционалната неграмотност не прощава, но за всички останали е очевидно, но само глупакът не може да разбере че е глупав. Ще ми обясниш ли как турбо който ме питаше какъв автомобил да си купи през 2020 година, можеше да ми послуша съвета и да си купи пикапа на Тесла? Това е като да ти препоръчам да си купиш електрическата toyota с твърдотелни батерии, ако днес ме питаш за съвет какъв автомобил да си купиш.
  • #95
    Гост ( преди 7 месеца )
    Адреналинката - електричка страда от амнезия.Тесла кибергрозника е тъкмо подходящ за Турбо,само дано да му се върже в бюджета.
  • #94
    анонимен ( преди 7 месеца )
    "Турбо ( преди 50 минути )Тесльо,аз мисля,че ще има преосмисляне на зелената сделка.Ще се продават автомобили с двг и електрички,който каквото му върши работа." Зелената сделка за електромобилите вече е отменена - спряха субсидиите. Смяташ ли, че продажбите на електромобили ще намалеят заради този факт? Кога смяташ, че ще спрат напълно? Вярваш ли че никога електромобилите няма да преминат 30% пазарен дял в световен мащаб?
  • #93
    анонимен ( преди 7 месеца )
    "Гост ( преди 1 час )Адреналинката - електричка рони крокодилски сълзи, Тойота е първа по печалби.'"пий си Минко билобата защото си забравил, че моето мнение е за още няколко години огромни печалби за toyota, която не хвърля милиарди за развойна дейност за електромобили. Също така няма загуби от продажби на електромобили. Веселото ще стане по-късно. Запиши си го някъде, но пий гинко билобата, Да не забравиш къде си записал. И продажбите ще са рекордни дотогава.
  • #92
    анонимен ( преди 7 месеца )
    "Турбо ( преди 36 минути )Тесльо,аз мисля,че ще има преосмисляне на зелената сделка.Ще се продават автомобили с двг и електрички,който каквото му върши работа." Аз кога съм твърдял обратното? Кога съм бил за забраните? Колко пъти съм повтарял, електромобилите ще се наложат единствено и само когато ( не ако) станат по-изгодни от автомобилите с ДВГ. Вие сте еколозите, не аз. Вие се интересувате от зелени сделки и забрани. Забрана няма да има, ако електромобилите още са по-скъпи.
  • #91
    Ти да видиш ( преди 7 месеца )
    "Тесльо,аз имам гараж и правя по 30-35000 км годишно,като глоксовете ми са по 600-700 км.По твоите критерии, трябва да си купя електричка" това ако не е заяждане на дребно, здраве му кажи. Я кажи коя електрическа баничарка би ти свършила работа, за да ти я препоръчам? Разбира се че ще ти препоръчам това което ще ти върши работа - дизелова баничарка. Моите критерии са да я купиш на същата цена, да я зареждаш предимно в гаража и да има бързо зареждане. Според мен няма такава.
  • #90
    До долния ( преди 7 месеца )
    Е да ама автомобилите с двг никой ги неще
fallback
Последни