IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Xiaomi продаде 10 000 автомобила за 4 минути

Технологичният гигант се похвали с огромен интерес към колата

Китайската корпорация Xiaomi - един от лидерите в продажбите на смартфони в света, продаде първите 10 000 автомобила SU7 за 4 минути след началото на презентацията на 28 март. Само 4 минути по-късно тази бройка е била удвоена, съобщи изпълнителният директор на Xiaomi Лей Джун.


Xiaomi  SU7


Според информация на вестник Yangtse Evening Post, цената на колата е държана в тайна до последния момент, като е била оповестена публично само по време на представянето на автомобила. Тя започва от 215 900 юана (27 740 евро).

По време на пресконференцията бяха показани и първите 9 цвята, с които ще се предлага SU7 - Azure, Titanium Grey, Dark Olive, Magenta, Pearl White, Meteorite Blue, Cambrian Grey, Diamond Black и Lava Orange. Самият интериор ще се предлага в сиви, светлочервени, лилави и черни нюанси.

Стандартната версия на SU7 има пробег от 700 км, а версията Max, чиято цена започва от 299 900 (38 510 евро), ще изминава 810 км. Това е едно от най-добрите постижения на пазара на електрическите автомобили.

Лей Джун също така сравни предлаганите от Xiaomi SU7 и Tesla Model 3 функции и оборудване. Той отново подчерта, че „Xiaomi SU7 е най-бързият и най-мощен модел в рамките на 500 хиляди юана (64 000 евро).“

0 от 500
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До 7 ( преди 1 месец )
    Напълно възможно е. Въпросът е можеш ли да го докажеш, както аз доказвам за някои мои събеседници че са технически неграмотни злобни психопати и графомани с логорея? Доказвам го с примери, както за отминали събития и обстоятелства, така и с моментни тестове на живо. Както знаеш аз си признавам, че не знам всичко и съм тук да се уча и да си споделяме информация. Няма да се обидя ако ми покажеш аргументацията си защо мислиш, "че не съм у ред" ? Аз че не съм не съм, то кой ли е. Но бъди конкретен?
  • #7
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Ти не си у ред ве,теслар.Слънчасал си от висенето с часове по зарядните.
  • #6
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Пълнене на резервоар ( преди 1 месец )
    Зареждането на батерията на телефон все още не е по-бързо от зареждането на резервоар с бензин - 3,5 минути до 50% и под 8 минути до 100%. При китайския пробег 800 км и реален 500 км, за изминаване на 1000 километра електромобила ще изгуби три минути повече от живота на собственика си и това може да е фатално. Затова никой няма да избере да си губи времето, нали? От друга страна все пак това е било представено от xiaomi още през 2021. https://youtu.be/obff6ZdhisU
  • #5
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    На мен ми е по-интересно каква ще е скоростта на зареждане, предвид факта че телефоните на xiaomi са лидери в бързото зареждане. За дълги пътувания времето на зареждане вече става по-важно от пробегът с едно зареждане. Допускам че xiaomi ще прехвърлят опита си от бързото зареждане на телефони към автомобилите и това ще им даде огромно конглокентно предимство.
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 1 месец )
    Интересно ми е какви са батериите, но подозирам че са LFP на CATL:))))
  • #3
    5 rate up comment 7 rate down comment
    До 2 ( преди 1 месец )
    Помисли си ако Тесла умре, колко ще са умрелите преди нея, дето все я гонят, но не могат да я стигнат? Останалите все още си продават електромобилите на загуба и не виждам как ще се борят с xiaomi?
  • #2
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Тесла умре.
  • #1
    7 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Xiaomi продаде 10 000 автомобила за 4 минути" Ти да видиш. Забележително като се има предвид че това е производител на смартфони. А на toyota и отне цяла година за да продаде толкова от своя първи електрически автомобил, въпреки че има 100-годишен опит и милиони продажби, както и милиарди клиенти бивши или настоящи собственици на марката.