IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как изглежда интериорът на първия автомобил Xiaomi

Продажбите на SU7 трябва да започнат в средата на 2024 година

Завесата над електрическия автомобил Xiaomi SU7, който трябва да излезе тази година, постепенно се повдига. През ноември, благодарение на китайското министерство на индустрията и информационните технологии, беше разкрит екстериора на колата беше разкрит, а сега самият технологичен гигант разсекрети интериора.


Xiaomi  SU7


Очаквано, в салона са поставени много екрани, но има физически бутони, които Xiaomi нарича „средство за установяване на емоционална връзка между хора и превозни средства“. От технологичния гигант допълват, че са заложили на интуитивен дизайн и взаимодействие автомобил-човек. Предните седалки са заобиколени от така наречената „арка“, като това осигурява максимална достъпност на всички функции и в същото време създава усещане за разширено пространство.

SU7 е оборудван с голям централен таблет и още два екрана за пътниците отзад, разположени на облегалките на седалките. Има дигитален инструментален панел и head-up дисплей. На централния тунел е поставен панел с бутон „Старт/Стоп“ и четири превключвателя. Те регулират температурата, мощността на вентилатора, задното крило и въздушното окачване.


Xiaomi  SU7


Интересното е, че Xiaomi смята физическите бутони за най-естествения начин за взаимодействие, отбелязвайки, че те дори помагат за установяване на емоционална връзка между човек и кола. Ако това се окаже недостатъчно, при желание можете да добавите панел с 10 клавиша и „шайба“ под сензорния екран.

Xiaomi SU7 има пет метра дължина, като за електромобила ще се предлагат 19- и 20-цолови джанти. В оборудването на серийния модел ще влязат автопилот Xiaomi Pilot, лидар, повече от десет камери и три радара.


Xiaomi  SU7


Клиентите ще могат да избират между две задвижващи системи - 300 к.с. със задно предаване и 637 к.с. със задвижване на всички колела. По-мощната версия ще развива до 265 км/ч. Пробегът все още не е известен, както и капацитетът на литиево-никел-манганово-кобалтовата батерия от CATL.

Производството на SU7 вече трябва да е започнало, след като Xiaomi се договори с автомобилната компания BAIC, която ще сглобява електромобила в свой завод. Доставките ще започнат през първата половина на 2024 г., а цената, според Car News China, ще започва от около 300 хиляди юана (77 000 лева).


Xiaomi  SU7


0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 4 rate down comment
    ПоКУРко ( преди 2 месеца )
    А бре БУЦ в Европа ще струва минимум по две което прави около 150000 лв за евтината версия, а топ изпълнението ще наближава 200000 лв. BMW i4 e под тази цена в момента! БМВ с история ли ще си вземеш или телефон на четири колела?!? Ти си мечтай таблета да струва 80000 лв. / не че и толкова имаш де / то си личи по изказа ти!
  • #9
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    краят на европейската автомобилна индустрия наближава със страшна сила
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Буц ( преди 2 месеца )
    На картинка е супер, на цена също. Но ако започнат да го продават в Европа стои въпроса къде ще се продава и дали ще има адекватен сервиз и резервни части. В момента дори Тесла няма адекватен сервиз у нас, а камо ли фирма, известна с телефоните си. Ако им изсипя 80 бона за кола и нещо се счупи ко прайм? А китайските коли все още не са известни с потресаващо качество. Надявам се постепенно да се развият и в това отношение, по подобие на корейците.
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    300 коня на задно евала на пичовете това ще е фън Кар.
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Красиво е доста доста добре браво на хората.
  • #5
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Димитър ( преди 2 месеца )
    Еми, хората работят и им се получава,нищо странно.Убеден съм,че в скоро време ще има преподредба на автомобилните фаворити в индустрията.Просто е логично.
  • #4
    10 rate up comment 11 rate down comment
    ПоКУРко ( преди 2 месеца )
    Цена минимум по две което обезсмисля закупуването на ел. таблет без история, сервизна база и с доказана доставка на части и специалисти за ремонт! За 200000 лв. купуваш премиум ел. кола от доказани автомобилни германски фирми със сервизна база и дългогодишна история в цяла Европа и света! Сега клошарите които никога няма да си купят кола над 80000 лв. ще започнат да умуват и раздуват локуми, но истината е повече от явна!
  • #3
    10 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Таблети на колела....
  • #2
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Пропуснали са много важна информация, която очаквах да прочета. Телефоните на xiaomi са световни лидери по бързо зареждане. Любопитно ще е дали ще имплементират този свой опит с бързото зареждане и при електромобилите?
  • #1
    15 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Добра цена. Да видим каква ще е в Европа обаче. По принцип тази марка се Сл по принцип тази марка се Слави със своето много добро съотношение качество цена, а не с ниските си цени, които понякога въобще не са ниски.