IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Xiaomi продаде 10 000 автомобила за 4 минути

Технологичният гигант се похвали с огромен интерес към колата

Китайската корпорация Xiaomi - един от лидерите в продажбите на смартфони в света, продаде първите 10 000 автомобила SU7 за 4 минути след началото на презентацията на 28 март. Само 4 минути по-късно тази бройка е била удвоена, съобщи изпълнителният директор на Xiaomi Лей Джун.


Xiaomi  SU7


Според информация на вестник Yangtse Evening Post, цената на колата е държана в тайна до последния момент, като е била оповестена публично само по време на представянето на автомобила. Тя започва от 215 900 юана (27 740 евро).

По време на пресконференцията бяха показани и първите 9 цвята, с които ще се предлага SU7 - Azure, Titanium Grey, Dark Olive, Magenta, Pearl White, Meteorite Blue, Cambrian Grey, Diamond Black и Lava Orange. Самият интериор ще се предлага в сиви, светлочервени, лилави и черни нюанси.

Стандартната версия на SU7 има пробег от 700 км, а версията Max, чиято цена започва от 299 900 (38 510 евро), ще изминава 810 км. Това е едно от най-добрите постижения на пазара на електрическите автомобили.

Лей Джун също така сравни предлаганите от Xiaomi SU7 и Tesla Model 3 функции и оборудване. Той отново подчерта, че „Xiaomi SU7 е най-бързият и най-мощен модел в рамките на 500 хиляди юана (64 000 евро).“

0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 15 и 16 ( преди 1 месец )
    Когато една технология има потенциал, то е напълно логично да бъде субсидирана, за да излезе по-бързо на печалба. Това си е природен закон и могат да бъдат дадени стотици примери. Колко години трябва да се грижите за детето си, за да стане самостоятелно и само да се издържа? Ако не се грижите за новопосаденото дърво, Какъв е шансът му да оцелее, ако не го поливате и торите? Друг много мразен субсидиран продукт са фотоволтаиците. Само преди 5-6 години нямаха шанс, а сега никнат като плевели
  • #17
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До 15 и 16 ( преди 1 месец )
    Пак напомням, че Тесла работи над 10 години на загуба, както много други компании. Започна да произвежда няколко пъти по 20 000 броя автомобила годишно и след около милион продадени бройки започнаха да излизат на печалба. При това огромна печалба въпреки че продаваха по 87% повече отколкото се продали предишната година, преизпълнявайки петилетката за две години, спрямо предварителния план за 50% годишен ръст на продажбите.
  • #16
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 15 ( преди 1 месец )
    Производство субсидирано от държавата, покупки субсидирана от държавата = петилетка изпълнена за 2 години. Този сериал сме го гледали и у нас.
  • #15
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Мда ( преди 1 месец )
    Продадени, но на цена на която са на загуба, сами си го признаха. Без субсидиите от партията, като продадат 20 000 броя на загуба, щяха да фалират и автомобилния си и телефонен бизнес. Не разбирам защо изобщо се коментират "постиженията" в продажбите в икономика, която няма нищо общо с пазарните принципи
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 ( преди 1 месец )
    Както си и помислих нямаш аргументи, а безпочвени обиди, като поредното доказателство, че си завършен психопат, който се забавлява с психически тормоз върху останалите.
  • #13
    6 rate up comment 4 rate down comment
    До 11 ( преди 1 месец )
    Само в твоята глава съществуват теслари. Както виждаш всички очакваме кой ще предложи повече от Тесла, защото Тесла не са мръднали технологично по отношение на бързото зареждане от 2018 година насам. Пета шеста година си стоят на 250 kW. Време е за промяна. За разлика от вас смятаме че конкyренцията е полезна за крайния клиент.. от Тесла е време да се размърдат малко. Честно казано, Не очаквах че още на този етап главният им съперник ще са китайците, но лошо няма, стига технологиите да се развив
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До raiders ( преди 1 месец )
    Изгледа ли клипа в края на коментар 6? Тези осем минути зареждане до 100% и 3,5 минути зареждане до 50% все пак са на телефон, който няма опция за водно охлаждане и предварителна термична подготовка с помощта на термопомпата. Представи си какво могат да направят с тях на помощ за автомобил? Въпросът обаче е дали си заслужава и кому е нужно. Напоследък се оплакват, че заради таксите след зареждане до 80% им прекъсват храненето да местят автомобила, заради прекалено бързото зареждане.
  • #11
    7 rate up comment 5 rate down comment
    марш теслари ( преди 1 месец )
    предпочитам всички останали пред тесла, ако имах парите щях да си поръчам xiaomi car
  • #10
    7 rate up comment 5 rate down comment
    raiders ( преди 1 месец )
    Стига с това зареждане за 3мин., има опашка, не бързаш, с деца/възрастни хора си и т.н. ако карам електричка ми е пределно ясно вкъщи или навън за колко време и пари.ще зареждам. Драма няма, Тесла са номер 1 към този момент за парите си получаваш най-много. Дано и тези телефонаджий успеят, ще се радвам и.за byd, абе да има избор и конглокенция.
  • #9
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 7 ( преди 1 месец )
    Да позная ли? Ти си онзи, който описах в предишното мнение. По какво познах ли? Нито една от 50-те му самоличности няма достъп до YouTube да изгледа едноминутен клип, защото всички са в едно и също физическо тяло, въпреки че си правят среща и пият чай с кафе.