fallback

Най-икономичните бензинови коли на пазара

„Леките“ хибриди доминират в класацията за разход на гориво според цикъла WLTP

Разходът на гориво е един от основните параметри, от който се интересуват шофьорите при обмислянето на покупка на ново превозно средства. Той става още по-важен при съвременните условия на икономически затруднения. За да помогнат на тези, които се готвят за смяна на автомобила си през следващите месеци, експертите от Motor1 съставиха списък с 10-те най-ефективни бензинови модела на пазара.

В случая техните данни са по официалния цикъл WLTP. Както е известно, той се различава от предшественика си NEDC по начина на измервани. В същото време обаче и WLTP не отчита реалните стойности на консумация на гориво, тъй като в случая те се отчитат след серия от стандартизирани тестове.

Най-икономичните бензинови коли на пазара (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #36
    Атанас ( преди 8 месеца )
    Най-икономичния според японските класации е Suzuki Alto ene-charge.Мек хибрид 1литър=38км.Японски кей Кар 660cc.,52hp,650kg.Имам такава модел 2020г.Карам я вече 2година и според моите тестове съм стигал гори между 2.7 извън градско.4 смесено и 5 градско
  • #35
    анонимен ( преди 8 месеца )
    #35 8/100 газ на 140кмч викаш.. ама ако духа отзад вятъра. И един мармот завиваше шоколад ...
  • #34
    Лудория ( преди 8 месеца )
    Преди 6-7 години с дизелова Дачия, 5 човека с багаж за уикенд, успяхме да направим разход 3,8 л/100 при зареждане на една и съща бензиностанция. Скоростта зависеше от шофьорите. Дамите караха с около 90 км/ч, аз с около 120 км/ч, а колегата пробвам колко е "динамична" (никак). Така че това с разхода е с много "зависи". Имах Меган с 1.6 двигател, LPG, 90 к.с. - 8 л. /100 газ. при 140 км/ч, но.. бях сам в купето. Всеки следващ човек качваше разхода с около литър и малко.
  • #33
    анонимен ( преди 8 месеца )
    "Под капака на Opel е и новият 1.2 Hybrid 48V бензинов двигател със 100 к.с. и 205 Нм, който развива скорост ..."Komedia! :) По-добре да не бяхте превеждали, или поне използвайте някой изкуствен интелект да ви върши работата, че естественната неграмотност при Вас е в повечко!
  • #32
    Тц тц ( преди 8 месеца )
    Направо да бяхте написали статия за 1.2 48волта хибрид 100 к. с. на Стелантис
  • #31
    Факт ( преди 8 месеца )
    Или просто една Дачия на газ
  • #30
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Нека са 400 км за 6 лв и още 400 км за 64 лв - 80 kWh по 80 стотинки. Толкова са най-скъпите в България. Общо 70 лв на ден - 22 500 за 292 000 километра годишно. Дизел 96 лв на ден 35 040 лв. Бензин 144 лв на ден 52560 годишно. Водород 480 лв на ден, 175 200 лева годишно. Определено бъдещето ще е на водорода, нали?
  • #29
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Анонимен ( преди 2 часа )"МитЕ,защо смяташ за стотина километра на ден, заредени на нощна в гаража?Това е типично градско каране.Я смятай по левче(евро) на бърза зарядна да видим резултата." Ще послушам по умните от мен да видим дали ще им хареса резултата.800 км на ден и 300 хиляди километра годишно стигат ли ти или са малко и да смятам за две зареждания на ден на бързи заряди, за да ти излязат опорките? Наистина ли първите 40 000 км годишно не ти стигат за градско каране?
  • #28
    Потребител ( преди 8 месеца )
    Тойота-та направо смайва с ускорение :)
  • #27
    raiders ( преди 8 месеца )
    Преди 2-3г. се чудех, като човек карал 15г. коли на газ кво ще правя сега, ясно, че последните 5-6г. направиха добри бензинови двигатели 3 и 4цил., без или със ток, мек хибрид, хибрид, плъгин и т.н. разхода доближи или се изравни с дизела. Говоря за масовката, не фенове на едното или другото задвижване или 300к.с. машини. Сега мога да купя чисто нова Дъстър на газ, за същите пари ел. Кона 2021-22 малката батерия или бензин 2019-21 150-200к.с. Ауди а4 б9, алфа джулия и ще са с разход смесено 6.
fallback
Последни