fallback

Audi отново променя имената на моделите си

Масовият клиент и без това не разбира в момента какво означават те

40 TFSI, 30 TDI, 50 e-tron... Отгатването на мощността в моделите на Audi не е лесна задача, освен ако не сте тотален маниак на марката.    

Още през 2017 г. немската марка направи промяна в номенклатурата на своите двигатели, като  сложи отличителните знаци на „30“ за модели между 107 и 127,  до „70“ за модели с повече от 529 к.с . Дотогава Audi явно не разбираше, че тази система е много важна за клиентите. Както брандът обясни на Auto Express - целта е да улесни нещата за своите купувачи извън процеса на конфигуриране, така че числата да изчезнат .

През 2017 г. ръководителят на продажбите и маркетинга на Audi - Дитмар Фогенрайтер, каза: „Тъй като технологиите за алтернативно задвижване стават все по-актуални, работният обем като характеристика на производителността става все по-малко важен за нашите клиенти.  Яснотата и логиката на структурирането на обозначенията според мощността ни позволява да правим разлика между различните нива на ефективност. Стъпката за добавяне на известна яснота към тази система ще отнеме няколко години“.

Така старата цифрова стратегия на Audi ще остане в историята с новия Q6 e-tron и Audi A3 , въпреки че вече започваме да виждаме липса на числа на гърба на Q8 e-tron . Моделът вече дойде с опростена гама в три версии (всички със задвижване на четирите колела „quattro“, запазена марка на къщата и две нива на оборудване: Advanced и S-Line).    

Това означава, че няма да виждаме цифри вече. В случай на мощен модел  quattro той ще се нарича SQ6. Задвижването на задните колела ще бъде Q6, а за по-големи или по-малки батерии германската фирма ще избере фамилия като „Performance“. И това ще засегне както електрическите, така и моделите с вътрешно горене в дългосрочен план.  

fallback
  • #12
    До 13 ( преди 7 месеца )
    Опа, внимание, имаме гъ...зар на хоризонта! Съберете се тука сега да ни разкаже той за новите коли по света, щото ние още ядем доматите с коловете и не ги знаем тези модерни западняшки мурафети. По време на лекцията е разрешено само да се цъка с език в почуда и никакви въпроси за свиването на производството и мисията за съкращаване на разходите във ФВ.
  • #11
    До#8 ( преди 7 месеца )
    Ха ха ВАГ, не знаели какво произвеждат, те за това са 10 марки в концерна - има за всеки вкус/джоб по нещо. Слез от 20 годишния си таралясник, и *** в някой дилър и врътни едно кръгче с който и да е модел на Ауди или Фолксваген. После може и да коментираме дали знаят или не ;).
  • #10
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Старият шеф има един 14-годишен мерцедес и на задния капак няма надписи, така го купил в Германия.
  • #9
    Aнонимен ( преди 7 месеца )
    Освен името на модела не виждам от кое друго има смисъл. Даже и то се обезмисля с времето. Всички обозначения и преди и сега са заради суетата на клиентите и нищо друго- като изпревариш някой и да види еййййй бмв 530i хдрайв, или Ауди А6 50TFSi-e. баси как вървят. Всъщност нищо от това няма значение за тва как върви колата нали? Шофьора на колата си знае. Колегите цъкат с език че карам 6-цилиндров бензин, аз им казвам че е 4-цил с двойно турбо+ел. Мотор
  • #8
    анонимен ( преди 7 месеца )
    нищо, след някоя друга година пак, та да стане мармалада тотален. Искрено се надявам маркетинг умньовците дето ги мислят тия тъ пни навсякъде да получават по един шут в г ъза
  • #7
    Обърквация ( преди 7 месеца )
    Те Ауди не знаят какво произвеждат и какво изписват, та клиентите ли ще знаят? Но, за да са модерни, може да им слагат по един кюар код на капака и като ни чипират мозъците, направо ще сканираме кога, че да да ни прожектира всичката информация за колата в очите както навремето беше в Терминатор и Робокоп.
  • #6
    Никола ( преди 7 месеца )
    Чао бамбино
  • #5
    анонимен ( преди 7 месеца )
    А що изобщо има нужда от всички тези обяснения, нека пишат само основното име на модела и до там, нали клиента знае какво си е купил или трябва да го потсеща натписа
  • #4
    Илиян ( преди 7 месеца )
    Абе важното е да има надпис Турбо или ExtremePower, защо са ни характеристики-глупости! Например, електрическото порше Taycan Turbo S!
  • #3
    Друг Гост ( преди 7 месеца )
    Когато нещо не върви сменяш имената. Performance щяло да означава по-голяма батерия - колко по-голяма? Или и капацитета на батерията, също както и обема на двигателя, не е важен
fallback
Последни