fallback

Новото Porsche Panamera показа уникалното си окачване

Системата Active Ride елиминира клатенето и предлага някои забавни трикове (ВИДЕО)

Обновеното Porsche Panamera не изглежда много по-различно от модела, който замени, но получава някои технически подобрения. А най-впечатляващото от тях е новата система Porsche Active Ride. Това е сложно активно окачване, което обещава да преобрази начина, по който се шофира спортният седан. И идва с някои забавни „парти-трикове“.

Инженерите на Porsche са оборудвало всеки ъгъл на автомобила с помпа, използваща електрически мотор, за да регулира количеството хидравлично налягане, което влиза в амортисьора. Тези моторни помпи се захранват от 400-волтовата батерия на автомобила, като системата използва еднокамерни въздушни пружини.

Самата система е толкова мощна, че по същество елиминира всяко преобръщане, накланяне и гмуркане по време на шофиране. Амортисьорите могат да променят характеристиките си до 13 пъти в секунда благодарение на използването на акселерометри, които следят всички движения на тялото.

Подобно на окачването E-Active Body Control на Mercedes-Benz, пуснат на GLE преди шест години, системата Active Ride на Porsche може да се използва, докато колата е неподвижна, позволявайки й да подскача нагоре и надолу. Нещо повече, то дори може да се накланя настрани, като предната част се повдига независимо, а задната част подскача нагоре и надолу.

Тази забавна функция все още не е налична на серийната Panamera, но инженерите на Porsche демонстрираха нейните възможности при представянето на самия модел. Те използват приложение за смартфон, свързано с жироскоп, което позволява на потребителите да накарат колата да извършва различни движения.

В публикуваните видеоклипове се вижда как Panamera може да се движи върху повдигната платформа с много неравности и докато окачването работи усилено, купето на колата остава плоско. И няма как да се отрече, че това изглежда доста впечатляващо.

Porsche вече работи за добавяне на своята система Active Ride към други свои модели. Те ще включват изцяло електрическия Taycan, който ще използва DC-DC преобразувател, за да намали напрежението от 800 волта на 400, за да позволи на системата да функционира.

fallback
  • #5
    До 4 ( преди 8 месеца )
    Затова много хора продължават да спорят с Митето въпреки че е безмислено - нито ще го научат на нещо, той не възприема, нито ще получат някаква изгода, нито слава. Но защо пък понякога да не се позабавляваш
  • #4
    До 3 ( преди 8 месеца )
    "Спори с човек, по-умен от теб: той ще те победи, но от това поражение ти ще извлечеш полза за себе си. Спори с човек равен по ум на теб: никой няма да победи, но в крайна сметка ще изпиташ удоволствие от борбата. Спори с човек с по-слаб ум: спори не от желание за победа, а защото можеш да му бъдеш полезен. Спори дори и с глyпака! Няма да получиш нито слава, нито изгода Но защо пък понякога да не се позабавляваш! Иван Тургенев"
  • #3
    До 3 ( преди 8 месеца )
    Объркал си лирическите герои. Има едни други които се пръскат от злоба и всяка втора дума е обида към събеседниците им като например на този който е писал преди мен. До толкова никой не им обръща внимание в живота, че са готови да се направят на шутове и да отрекат всички физични закони на куп, та някой въобще да им обърне внимание да ги поправя. А когато им споделиш полезна информация вместо благодаря, те псуват и обиждат. Агресия, злоба, необразованост и лошо възпитание са си техни черти
  • #2
    До 2 ( преди 8 месеца )
    Ще помогне ли на Митето да излекува еректилната дисфункция и да спре да злобее тук че да си починем?
  • #1
    Веско жабата ( преди 8 месеца )
    искам това
fallback
Последни