Новото поколение Porsche Panamera получи две мощни хибридни версии. Модификациите 4 E-Hybrid и 4S E-Hybrid заемат място между базовия вариант и Turbo E-Hybrid в гамата на модела.
Третото поколение на лифтбека дебютира през миналата есен, когато беше представено Porsche Panamera Turbo E-Hybrid с V8 4.0 битурбо двигател и електрически мотор, интегриран в осемстепенната „роботизирана“ скоростна кутия, като съвкупната мощност 680 к.с.
Капацитетът на тяговата батерия беше увеличен от 17,9 на 25,9 кВт/ч, което позволява пробег от 91 км само на електричество. Ускорението от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди, а максималната скорост е 315 км/ч.
Сега към Panamera Turbo E-Hybrid се присъединиха два „по-слаби“ хибрида с обозначение 4 E-Hybrid и 4S E-Hybrid. Те имат 2,9-литров двигател с турбокомпресор, работещ с електромотор с мощност 190 к.с. Panamera 4 E-Hybrid ускорява до 100 километра за 4,1 секунди, а максималната скорост е 280 км/ч. Версията 4S E-Hybrid прави същото упражнение за 3,7 секунди, а максималната му скорост е ограничена на 290 км/ч.
Капацитетът на батерията и в двата случая е 25,9 кВт/ч. Panamera 4 E-Hybrid изминава на електричество между 79 и 93 км/ч, а при по-мощната версия тази цифра варира от 78 до 90 км. Презареждането на батерията отнема два часа и 40 минути.
Двете хибридни версии разполагат с четири режима на работа на бордовата електроника и адаптивно окачване с двуклапанни амортисьори, което е включено в базовото оборудване. Срещу заплащане се предлагат карбоново-керамични спирачки и 21-цолови джанти.
Последният непредставена все още Panamera е най-мощната версия на модела - Turbo S E-Hybrid, за която се очаква да произвежда 750 к.с.