Dacia е вероятно най-ярката история на успеха в автомобилния бизнес за 2023 година. Бюджетната марка на Renault, започнала толкова скромно преди две десетилетия върху развалините от някогашния проект на Чаушеску, отчете най-големите продажби в историята си, норма на печалба, надвишаваща тази на премиум гигантите, и потвърди плановете да разшири гамата и да навлезе в нови сегменти в следващите години. Нашият пратеник на автосалона в Женева разговаря с Дени Ле Вот, главния изпълнителен директор на Dacia, за плановете за бъдещето на марката и ролята на България в тях.
9 въпроса на Automedia към шефа на Dacia (ГАЛЕРИЯ):
- Разглеждайте го като част от цялостната ни стратегия като група. Ако електрификацията не се случва със скоростта, с която очаквахме, защото е прекалено скъпа или по други причини, тогава Dacia се развива много добре - какъвто бе случаят миналата година. Това е взаимодопълваща се стратегия. Така че отговорът на въпроса ви е: да, Dacia е нещо като спасителен пояс за цялата група, за да премине успешно през този преходен период.
НА СНИМКАТА: Обновената Dacia Spring, която също бе представена в Женева
Видео от разговора ни с Дени Ле Вот вижте тук: