Въртящият момент е една от основните характеристики на двигателя. Мощността зависи пряко от това - ако умножите Нютон-метри по обороти и разделите на 9549, получавате желаните киловати. При средностатистически съвременен кросоувър с малък турбо двигател въртящият момент обикновено е около 300 Нм. Това е достатъчно за обикновен автомобил на пътя, но не и спортни коли или много мощни пикапи.
Следващата подборка включва именно автомобили с висок въртящ момент на техните задвижващи системи. Разнообразието е доста сериозно, но по-впечатляващите са цифрите, които предлагат тези автомобили.
Кралете на въртящия момент (ГАЛЕРИЯ):
Bugatti Chiron Super Sport 300+
Аеродинамиката е друг важен аспект на Super Sport 300+. Задната част на купето е удължена с 250 мм, модифицирани са предният сплитер и задният дифузьор. Накратко, тези иновации са насочени към намаляване на аеродинамичното съпротивление и увеличаване на притискащата сила. Всичко в колата е подчинено на благородната цел да преодолее бариерата от 300 мили/ч (483 км/ч). Има обаче ограничител на скоростта на 422 км/ч.
Аеродинамиката е друг важен аспект на Super Sport 300+. Задната част на купето е удължена с 250 мм, модифицирани са предният сплитер и задният дифузьор. Накратко, тези иновации са насочени към намаляване на аеродинамичното съпротивление и увеличаване на притискащата сила. Всичко в колата е подчинено на благородната цел да преодолее бариерата от 300 мили/ч (483 км/ч). Има обаче ограничител на скоростта на 422 км/ч.