Няма много Lexus LFA в света, тъй като японският производител направи само 500 бройки от модела. Ако се съди по снимката, те би трябвало да бъдат с едно по-малко, но не е така, тъй като този екземпляр вече е в сервиза и ще бъде ремонтиран.
Собственик на конкретната кола е посетил автомобилно събитие в Джорджия в началото на година, където е станал инцидентът. Видео, публикувано в социалните мрежи, показва как автомобилът е натоварен на платформа, а собственикът му обяснява, че е преминал през наводнен участък от пътя, колата е поднесла и се е ударила в пожарен кран.
Оглед отблизо показва, че щетите са големи. Най-очевидната повреда е зейналата дупка в пътническа врата, която е от въглеродни нишки. Задните светлини и частите от задната броня липсват, докато задният панел от страната на водача - също изработен от въглеродни влакна, е скъсан. Колелата са огънати, стъклото е счупено, а ауспуха с три отвора е виждал и по-добри дни.
Любопитното е, че това, което не виждаме, са отворени въздушни възглавници. Интериорът изглежда в страхотна форма, както и двигателното отделение, където високооборотният V10 не изглежда да е пострадал. Като цяло вътрешните детайли на колата са в добро състояние, като ремонтът ще се насочи към пострадалите от удара външни части.
При нормалните коли смяната на няколко панела и декоративни елементи би била доста проста. Само, че LFA не е Corolla или Camry, чиито части се намират лесно - и като нови, и втора употреба. Собственикът на този Lexus съобщава, че текущата оценка на ремонта е между 400 000 и 500 000 долара. Само вратата струва 40 000 долара.
Любопитното е, че като нов LFA струва 375 000 долара, което означава, че при подобна сметка за ремонт, е по-рентабилно той да бъде пратен за скрап. В момента обаче цените на суперколата на пазара втора ръка варират от 500 000 до милион долара, така че е по-изгодно тя да поправена и продадена. Въпреки, че за цената на ремонта може да се купи чисто ново Ferrari 812.