IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пожарен кран причини щети за 500 000 долара на Lexus LFA

Японската суперкола все пак ще бъде ремонтирана, а не пратена за скрап (ВИДЕО)

Няма много Lexus LFA в света, тъй като японският производител направи само 500 бройки от модела. Ако се съди по снимката, те би трябвало да бъдат с едно по-малко, но не е така, тъй като този екземпляр вече е в сервиза и ще бъде ремонтиран.


Lexus катастрофа


Собственик на конкретната кола е посетил автомобилно събитие в Джорджия в началото на година, където е станал инцидентът. Видео, публикувано в социалните мрежи, показва как автомобилът е натоварен на платформа, а собственикът му обяснява, че е преминал през наводнен участък от пътя, колата е поднесла и се е ударила в пожарен кран.

Оглед отблизо показва, че щетите са големи. Най-очевидната повреда е зейналата дупка в пътническа врата, която е от въглеродни нишки. Задните светлини и частите от задната броня липсват, докато задният панел от страната на водача - също изработен от въглеродни влакна, е скъсан. Колелата са огънати, стъклото е счупено, а ауспуха с три отвора е виждал и по-добри дни.

Любопитното е, че това, което не виждаме, са отворени въздушни възглавници. Интериорът изглежда в страхотна форма, както и двигателното отделение, където високооборотният V10 не изглежда да е пострадал. Като цяло вътрешните детайли на колата са в добро състояние, като ремонтът ще се насочи към пострадалите от удара външни части.



При нормалните коли смяната на няколко панела и декоративни елементи би била доста проста. Само, че LFA не е Corolla или Camry, чиито части се намират лесно - и като нови, и втора употреба. Собственикът на този Lexus съобщава, че текущата оценка на ремонта е между 400 000 и 500 000 долара. Само вратата струва 40 000 долара.

Любопитното е, че като нов LFA струва 375 000 долара, което означава, че при подобна сметка за ремонт, е по-рентабилно той да бъде пратен за скрап. В момента обаче цените на суперколата на пазара втора ръка варират от 500 000 до милион долара, така че е по-изгодно тя да поправена и продадена. Въпреки, че за цената на ремонта може да се купи чисто ново Ferrari 812.


0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Здрав мен... ( преди 1 месец )
    Поредния киртак с дебел портфейл,който не знае да уважава такива произведения на изкуството. Повече коментар е излишен.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 1 месец )
    Интересно, много интересно! Много агресивен, направо зъл пожарен кран напада бавно и кротко преминаващ LFA. А тая кал по колата че и чак в ауспуха е вселедствие на...?! Тези въпроси ще ги задава застрахователя, ама ще са скъпи отговорите. Единственото хубаво в тая странна история е че Лексусът ще бъде възстановен. Но собственикът явно обича да послъгва, дано да оправи колата както трябва. Аз лично не бих му се доверил и да я купя после, уж чукната от пожарен кран и уж перфектно възстановена.
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    112 ( преди 1 месец )
    Това Ферари не ме вълнува колкото гласчето на LFA. Лексуса е просто култов автомобил.
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Явно е била група пажарни кранове, че да има щети от всички страни на колата:)))
  • #3
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    До 3 - да бе - "Пожарен кран причини щети" - колата си стояла и пожарен кран я нападнал :-) Смотанякът като не може да кара пожарния кран му виновен. Следващата новина сигурно ще е "дърво се блъсна в автомобил" :-)
  • #2
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Значи сейлякът кара с несъобразена скорост докато се прави на мъж, пък после пожарният кран му бил виновен.
  • #1
    8 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Говорим за суперколата, която беше толкова супер, че Лескункс не можа да продаде 15 години след пускането и дори толкова ограничения и тираж и плащаше на всеки журналист да твърди, че е най-невероятната кола на всички времена?