fallback

„Лекарство“ за дизелите, които се движат основно в града

Показваме ви евтин и лесен начин за почистване на DPF филтъра

Всички съвременни дизелови автомобили имат т.нар. филтър за твърди частици, обикновено наричан DPF филтър. Като правило, той се инсталира след катализатора и представлява керамична пореста структура, имаща за цел да задържа частици от сажди, идващи от изгорелите газове.

Проблемът с почистването на филтъра за сажди наистина съществува, особено за онези собственици на дизелови автомобили, които ги експлоатират предимно в градски режим на шофиране. Факт е, че системата за редовно регенериране (почистване) на филтъра на автомобила се активира автоматично, но това става само при определени условия.

За целта са нужни високи обороти на двигателя, при определена предавка, скорост и други необходими параметри на системите на автомобила. При градски режим на шофиране на кратки разстояния системата за почистване на филтъра за сажди просто не се включва. Филтърът постепенно се запушва със сажди, нивото на замърсяване става критично, при което системата за регенерация на автомобила не се включва автоматично дори на магистрала.

Трябва да знаете, че ако се случи такова нещо, то посещението в сервиз с молба за "хардуерно" почистване на филтъра за сажди не винаги може да има положителен ефект. Следователно има само един изход - подмяна на филтъра с нов. Но това е не само скъпа услуга, но и загуба на време за посещение в автосервиз. Но има и друг начин.

Става дума за добавки, разработени специално за почистване на DPF филтри, които имат уникален химичен състав и е добре да се използват веднъж или два пъти в годината. Избирайте добавки от доказани производители за да имат ефект. Тези добавки представляват химическо средство, което почиства филтъра за сажди в условията на градска работа на колата.

Тази високо ефективна дизелова добавка съдържа катализатори на горене, които ускоряват изгарянето на саждите и намаляват температурата на самопочистване на филтъра за сажди. "Лекарството" помага на системата за регенериране на DPF, осигурява оптимално изгаряне на горивото и дори намалява вредните емисии.

При редовна употреба, което според препоръките е два пъти годишно, се увеличава не само експлоатационният живот на филтъра за сажди, но и избягването на скъпи ремонти в случай на "необратимо" замърсяване на уреда.

fallback
  • #8
    Да ама не ( преди 8 месеца )
    Всички сме на ясно че проблема в България е че масово се купуват дизели за градска кола - и след месец два :" Ама кво стана, що тъй"
  • #7
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Вече има доста достъпни диагностики с които може сами да решим тези проблеми и да си спестим някой лев!
  • #6
    Селянина с колело ( преди 8 месеца )
    Дизел за мазохисти.
  • #5
    Просто е ( преди 8 месеца )
    Когато се купува кола трябва да се подходи рационално и без предразсъдъци и да се прецени къде и в какви условия ще се използва автомобила. Безмислено е да караш дизел ако на караш редовно на дълги разстояния.
  • #4
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Все още се намират такива димящи, а на камерите се вижда всичко и ако имат желание могат да ги спрат от движение всички, дори знаят и къде са минали ГТП но предпочитат да скатават.
  • #3
    анонимен ( преди 8 месеца )
    3-ти, може да питаш Херц дали не могат да си платят течността за чистаки, че се оттърват от всички ел. коли.
  • #2
    Норге ( преди 8 месеца )
    Ел кола=нулев проблем.Само течнист за чистачките сипваш.
  • #1
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Лекарството е реален ГТП и всички димящи смърделници да се спират от движение
fallback
Последни