fallback

„Лекарство“ за дизелите, които се движат основно в града

Показваме ви евтин и лесен начин за почистване на DPF филтъра

Всички съвременни дизелови автомобили имат т.нар. филтър за твърди частици, обикновено наричан DPF филтър. Като правило, той се инсталира след катализатора и представлява керамична пореста структура, имаща за цел да задържа частици от сажди, идващи от изгорелите газове.

Проблемът с почистването на филтъра за сажди наистина съществува, особено за онези собственици на дизелови автомобили, които ги експлоатират предимно в градски режим на шофиране. Факт е, че системата за редовно регенериране (почистване) на филтъра на автомобила се активира автоматично, но това става само при определени условия.

За целта са нужни високи обороти на двигателя, при определена предавка, скорост и други необходими параметри на системите на автомобила. При градски режим на шофиране на кратки разстояния системата за почистване на филтъра за сажди просто не се включва. Филтърът постепенно се запушва със сажди, нивото на замърсяване става критично, при което системата за регенерация на автомобила не се включва автоматично дори на магистрала.

Трябва да знаете, че ако се случи такова нещо, то посещението в сервиз с молба за "хардуерно" почистване на филтъра за сажди не винаги може да има положителен ефект. Следователно има само един изход - подмяна на филтъра с нов. Но това е не само скъпа услуга, но и загуба на време за посещение в автосервиз. Но има и друг начин.

Става дума за добавки, разработени специално за почистване на DPF филтри, които имат уникален химичен състав и е добре да се използват веднъж или два пъти в годината. Избирайте добавки от доказани производители за да имат ефект. Тези добавки представляват химическо средство, което почиства филтъра за сажди в условията на градска работа на колата.

Тази високо ефективна дизелова добавка съдържа катализатори на горене, които ускоряват изгарянето на саждите и намаляват температурата на самопочистване на филтъра за сажди. "Лекарството" помага на системата за регенериране на DPF, осигурява оптимално изгаряне на горивото и дори намалява вредните емисии.

При редовна употреба, което според препоръките е два пъти годишно, се увеличава не само експлоатационният живот на филтъра за сажди, но и избягването на скъпи ремонти в случай на "необратимо" замърсяване на уреда.

fallback
  • #18
    Алекс ( преди 8 месеца )
    Най-доброто лекарство за градските дизели е Стомана-Перник.Ефективно и трайно.
  • #17
    Аз ( преди 8 месеца )
    Кво да ви кажа, 3 годишен Форд транзит( имам го от нов) досега съм хвърлил 350
  • #16
    feide ( преди 8 месеца )
    Браво на всички разбирачи! Ама много знаете бе ***!
  • #15
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До #11До колкото виждам от третата снимка в статията става на въпрос за "Добавка Liqui Moly за почистване на DPF филтъра 250ml". Преди 2 седмици купих тази добавка за една ос служебните коли, ще я пробвам до края на следващата седмица и ще дам feedback.
  • #14
    Оня ( преди 8 месеца )
    Просто изкарвате таралясниците поне веднъж месечно на магистралата и 20 км с 120..и готово...
  • #13
    Джамбаза ( преди 8 месеца )
    Това е писание е за лаици.Единственото решение,като изключим подмяната с нов е машинно почистване,при което филтъра ефективно се освобождава от пепелта.Всички други спрейове,добавки и прочие подпомагат единствено изгарянето на саждите,но няма как да освободят DPF-a от натрупалата се пепел.
  • #12
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Това е добре за профилактика, ако е запушен само с добавки не става. Ама какво да очаквате от бг-андрешковци, купят дизел че да им е евтинко, после се стискат от поддръжка и ти обясняват как колите не стават
  • #11
    Турбо ( преди 8 месеца )
    При запушен FAP(DPF) филтър помага водородното почистване.
  • #10
    Диан динков ( преди 8 месеца )
    И как се казва това лекарство не разбрах?
  • #9
    Борис ( преди 8 месеца )
    Карам SUV 2години, сам си прави регенерацията на място за около 10мин, никакъв проблем....
fallback
Последни