fallback

„Лекарство“ за дизелите, които се движат основно в града

Показваме ви евтин и лесен начин за почистване на DPF филтъра

Всички съвременни дизелови автомобили имат т.нар. филтър за твърди частици, обикновено наричан DPF филтър. Като правило, той се инсталира след катализатора и представлява керамична пореста структура, имаща за цел да задържа частици от сажди, идващи от изгорелите газове.

Проблемът с почистването на филтъра за сажди наистина съществува, особено за онези собственици на дизелови автомобили, които ги експлоатират предимно в градски режим на шофиране. Факт е, че системата за редовно регенериране (почистване) на филтъра на автомобила се активира автоматично, но това става само при определени условия.

За целта са нужни високи обороти на двигателя, при определена предавка, скорост и други необходими параметри на системите на автомобила. При градски режим на шофиране на кратки разстояния системата за почистване на филтъра за сажди просто не се включва. Филтърът постепенно се запушва със сажди, нивото на замърсяване става критично, при което системата за регенерация на автомобила не се включва автоматично дори на магистрала.

Трябва да знаете, че ако се случи такова нещо, то посещението в сервиз с молба за "хардуерно" почистване на филтъра за сажди не винаги може да има положителен ефект. Следователно има само един изход - подмяна на филтъра с нов. Но това е не само скъпа услуга, но и загуба на време за посещение в автосервиз. Но има и друг начин.

Става дума за добавки, разработени специално за почистване на DPF филтри, които имат уникален химичен състав и е добре да се използват веднъж или два пъти в годината. Избирайте добавки от доказани производители за да имат ефект. Тези добавки представляват химическо средство, което почиства филтъра за сажди в условията на градска работа на колата.

Тази високо ефективна дизелова добавка съдържа катализатори на горене, които ускоряват изгарянето на саждите и намаляват температурата на самопочистване на филтъра за сажди. "Лекарството" помага на системата за регенериране на DPF, осигурява оптимално изгаряне на горивото и дори намалява вредните емисии.

При редовна употреба, което според препоръките е два пъти годишно, се увеличава не само експлоатационният живот на филтъра за сажди, но и избягването на скъпи ремонти в случай на "необратимо" замърсяване на уреда.

fallback
  • #28
    бачо Кольо ( преди 4 месеца )
    Моята е заводски без ДПФ-един проблем по малко,че другите...
  • #27
    Пежо ( преди 7 месеца )
    Моята прави регенерации и при градско каране, оня ден спирам и чувам перката да върти, а не беше загряла изобщо. Досетих се какво става, пуснах една програмка (fap.apk) и пише, че в момента е в регенерация... На следващото каране 5-6 км. я беше приключило вече
  • #26
    Иван ( преди 8 месеца )
    А най-добре да карате без такива филтри. Примерно бензин, газ, магаре , кон ...
  • #25
    Az ( преди 8 месеца )
    Да вметна: Проблема със запушването на филтъра в градски цикъл се проявява предимно при японки и коли от VAG групата. При Мерцедес и БМВ филтрите успяват да се самопочистят дори и в градски условия. Все пак ако трябва да регенерирате саждите в упътването за процедурата е достатъчно да се движите с над 60км/ч и обороти над 2000 за време от 15-20 мин.
  • #24
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Да довърша #15-ти коментар - "Добавка Liqui Moly за почистване на DPF филтъра 250ml", както е показано на третата снимка в статията, върши работа. След използването й спря да свети лампата на таблото за DPF-a.
  • #23
    анонимен ( преди 9 месеца )
    аз нямам проблеми с катализатор или дпф, просто ми ги откраднаха.
  • #22
    Peter.velikov ( преди 9 месеца )
    Потърсете услугите на професионален коминочистач. Ще излезе по-евтино.
  • #21
    ameg ( преди 9 месеца )
    Хайде пак реклама !
  • #20
    Той ( преди 9 месеца )
    Най глупавото нещо измислено някога Това нещо ме отказа от инсче добрите дизели. Съсипа ги този филтер.
  • #19
    Димитър ( преди 9 месеца )
    Големи разбирачи, голямо чудо.Ей!
fallback
Последни