На 25 март M Car Premium открива в София дилърство на Koenigsegg - шведския производител на едни от най-бързите суперколи в света. Новото дилърство ще бъде на бул. „Черни връх“ в сградата на „М Кар“, ĸъдeтo в мoмeнтa ce пpoдaвaт и cepвизиpaт aвтoмoбили нa ВМW, МІNІ и Rоllѕ-Rоусе.
В шоурума производителят ще представя своите сегашни и бъдещи модели.
15 ключови факта за феномена Koenigsegg (ГАЛЕРИЯ):
Trevita, най-редкият Koenigsegg
ССХ, дебютирал през 2006, изглежда много близък до ССR, но под "опаковката" това е съвсем нов автомобил. Това е и първият модел на Koenigsegg, проектиран да покрива стандартите за емисии и безопасност навсякъде по света. През 2008 в Женева се появяват CCX Edition, с мощност 888 коня, и CCXR Edition, с цели 1018 коня. Междувременно CCX чупи и рекорда за 0-300-0 км/ч - само 29.2 секунди. Дори днес, над 15 години по-късно, много малко автомобили са в състояние да направят 0-300 км/ч за 29 секунди, да не говорим за спирането. Ускорението от 0 до 200 км/ч отнема 9.3 секунди. През 2009 се появява ултралимитираната серия CCXR Trevita. Какво значи "ултралимитирана" ли? Само в два екземпляра.
ССХ, дебютирал през 2006, изглежда много близък до ССR, но под "опаковката" това е съвсем нов автомобил. Това е и първият модел на Koenigsegg, проектиран да покрива стандартите за емисии и безопасност навсякъде по света. През 2008 в Женева се появяват CCX Edition, с мощност 888 коня, и CCXR Edition, с цели 1018 коня. Междувременно CCX чупи и рекорда за 0-300-0 км/ч - само 29.2 секунди. Дори днес, над 15 години по-късно, много малко автомобили са в състояние да направят 0-300 км/ч за 29 секунди, да не говорим за спирането. Ускорението от 0 до 200 км/ч отнема 9.3 секунди. През 2009 се появява ултралимитираната серия CCXR Trevita. Какво значи "ултралимитирана" ли? Само в два екземпляра.