На 2-и март стартът на новия сезон на Формула 1 в Бахрейн обещава не просто бързина на пистата, а едно изумително шоу, на което всички почитатели на адреналина и бързите скорости ще се насладят. Феновете на автомобилните спортове с нетърпение чакат, за да видят как техните любими пилоти ще се изправят пред нови предизвикателства и вълнуващи моменти на пистата.
Стартът на този изключителен автомобилен спектакъл, ще бъде подсилен с допълнителна доза вълнение от появата на новия отбор на Red Bull – Visa Cash App RB за пръв път на стартовата линия. Този сезон Visa ще бъде първият глобален партньор на двата отбора – Oracle Red Bull Racing и Visa Cash App. Това е първото голямо глобално спортно спонсорство на Visa от над 15 години насам и освен двата състезателни отбора на Red Bull , спонсорството обхваща и F1 Academy.
Юки Цунода от Япония и Даниел Рикардо от Австралия ще се появят на пистата в Бахрейн, с изцяло нов болид, който олицетворява новаторския дух на Visa и Cash App. Техните коли ще бъдат истински произведения на изкуството, съчетавайки елегантността и технологичните иновации на лидерите в разплащателните технологии. Разкриването на новите визии бе направено по време на специално организирано събитие в Лас Вегас на 8 февруари.
Visa отдавна е ангажирана с предоставянето на права на жените и икономическия им напредък чрез платформи за спонсорство. В продължение на този ангажимент Visa и Cash App, заедно с Red Bull се посвещават на мисията да създадат изключителни възможности за жените в света на автомобилните спортове.
С тази невероятна инициатива отборът Visa Cash App RB влиза в сериите F1 Academy с ясна цел – да бъде катализатор на промяна и иновации. Женските състезателни серии ще се проведат на седем избрани писти от Формула 1 през същия уикенд, в който се провеждат останалите състезания от Формула 1, като обещават да бъдат място на вълнуващи сблъсъци и епични битки за титлата.
"Това фундаментално партньорство представлява чудесна възможност за бранда Visa да взаимодейства с една от най-бързо развиващите се спортни общности на планетата, заяви Франк Купър III, Главен маркетинг директор на Visa. Това партньорство резонира силно с визията на Visa да вдъхновява хората да постигат успехи, като се стремят да правят малки стъпки в правилната посока всеки ден, по време на всяко състезание или събитие."