Защо бихте кръстили собствения си SUV „Outsider“, освен ако не го смятате за аутсайдер още преди да го пуснете на пазара? Subaru патентова няколко нови търговски марки и имена, като според съобщенията смята да ги използва за бъдещи SUV модели.
Японската марка е подала патент в Службата за патенти и търговски марки на САЩ (USPTO) за няколко имена с обозначения, които загатват за модели или технологии, предназначени за изживяване извън пътя. Някои от тях обаче звучат странно.
В заявката си за патент Subaru обяснява, че имената се отнасят за „автомобили и структурни части и принадлежности за тях“, а списъкът включва: Viewfinder (Визьор), Uncharted (Неиследван), Trailseeker (Търсач на следи), Trailhead (Начало на пътеката), Tailwind (Попътен вятър), Outsider (Аутсайдер), Hightail (Висока опашка), Highroad (Висок път), Getway (Изчезни), Everpass (Мост над пътя), Everguide (?), Accomplice (Съучастник).
Все още не е сигурно дали японският производител наистина планира да използва всички тези названия или просто ги е запазил, за да не може друг да ги използва. В историята са известни редица случаи, когато автомобилни компании просто маркират имена, за които нямат реални планове.
Subaru вече има търговска марка „Wilderness", която се отнася за модели, специално проектира за офроуд. Тези модели получават допълнителен клирънс, но също така и подобрения на задвижването и окачването. Не е изключено имената да бъдат използвани за нива на оборудване или допълнителни пакети, от които клиентите да избират. Кой обаче би избрал „Аутсайдер?"