IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Очаквано: Възродената Волга се оказа китайска

Руският модел ще използва за основа седана Changan Raeton Plus

През юни 2023 г. министърът на промишлеността и търговията Денис Мантуров обяви възраждането на марката Волга. Още тогава се появиха твърдения, че донори за първите автомобили ще бъдат китайски модели, но не се знаеше кои.


Changan Raeton Plus


Изданието Chinese Cars вдигна завесата, след като проучи снимки от обиколка на територията на бившия завод на Volkswagen в Нижни Новгород. Там беше открит прототип на бъдещата Волга - бял бизнес-седан, който влезе през портала на предприятието. Той бързо беше идентифициран като китайския Changan Raeton Plus, модел 2022 г.

Габаритите на седана са дължина от 4800 мм, широчина – 1825 мм и височина – 1465 мм. Разстоянието между осите е 2770 мм. Така той е малко по-малък от Toyota Camry, но по-голям от седана Москвич 6.


Changan Raeton Plus


Changan Raeton Plus се задвижва от 1,5-литров четирицилиндров турбодвигател с мощност 188 к.с. (300 Nm), съчетан със 7-степенна „роботизирана“ скоростна кутия с два мокри съединителя.

Според експерти моделът е много подходящ за ролята на донор за възродената Волга. Потенциалните китайски партньори на ГАЗ обаче са много предпазливи и избягват публичността по всякакъв възможен начин от страх да не попаднат под санкции заради подкрепата на руската икономика.


0 от 500
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Алекс ( преди 2 месеца )
    СССР поне можеше да копира и напълно да произвежда автомобили.Днешна Русия и това не може.Способни са само да монтират джантите с гайковерта на китайските автомобили.
  • #8
    14 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 2 месеца )
    Китайците толкова се гъбаркат с тия, че даже не им дават клонинги на актуални модели на топ производителите си, а някакви изпаднали модели на провинциални заводчета! И за капак, на двойна цена! Както се казва - болен на легло се гъка
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до 5 ( преди 2 месеца )
    Да в Европа не са по-големи но имаш доста различни кубатури, докато почти всички китайчета са с 1.5.
  • #6
    4 rate up comment 3 rate down comment
    виждам некъв ( преди 2 месеца )
    хюндай
  • #5
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    1--ви, ами погледни Стелантис - 1.2 и 1.6. Отвъд океана имат и по интерсни. . ФВ и те въртят всичко около един 1.5 мотор (но е факт че имат и 2.0). Да не изброявам и останалите. Иначе, какво чудно има, Китайците дръпанаха инжинери от Европа. Навремето и корейците ребрандираха Опел кадет?
  • #4
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 1 ( преди 2 месеца )
    Просто в Китай почти всички модели са до 1.5 защото данъка при над 1.5 е много по-висок
  • #3
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Патента ( преди 2 месеца )
    То в Русия копие на нещо чуждо е само Калашников. Всъщност и той не е изцяло руски!
  • #2
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Сефте
  • #1
    13 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Имам чувството че цялата китайска автомобилна индустрия се крепи на един 1.5 литров двигател с турбо или без. На почти всички основния двигател е 1.5 от 100-110 коня без турбо до 180-190 със.