fallback

Производители на електромобили вече връщат пари на лизинговите компании

Загубата на стойност при колите на ток на старо се превръща в сериозен проблем

Значителната загуба на след пазарната стойност на електрическите превозни средства се превърна в предизвикателство за автомобилните производители. За да продължат да продават нови автомобили, те трябва да гарантират обратно изкупуване на лизинговите компании и да компенсират падащите цени. Това трябва да предпази пазара на електрически превозни средства от стагнация.

Първите последствия от случващото се вече са факт. Ayvens - най-голямата мултибранд лизингова компания, получи плащане от производители, за да компенсира намаляването на цената на електрическите превозни средства. Според агенция McKinsey Global Institute всички производители на електрически превозни средства са длъжни да предоставят гаранции за обратно изкупуване на лизинговите компании.

Най-много ще плащат Audi и Tesla, тъй като техните модели губят най-много от цената си. По-специално, Audi e-tron, със средна цена от 30 054 британски лири, губи 29,8% от стойността си на годишна база. Спадът на цената на Tesla Model 3 е 29,5% със средна цена от 25 379 лири.

От тринадесетте модела, включени в статистиката на агенцията McKinsey, Volkwagen ID.5 губи най-малко от стойността си - 10,5%. Средната цена на германския кросоувър е 40 233 лири.

fallback
  • #16
    РУК ( преди 8 месеца )
    Бъстъре, смяната на батерия на Киа е 50-60 000 долара, my ass!!!! По важен ли се чувстваш като пишеш откровени лъжи?! Дани ли ти ги каза тия цифри или хвърляш боб?
  • #15
    До 15 ( преди 8 месеца )
    Твоя коментар е като коментарите на гостенина за проценти. Все говори за проценти но никога не обяснява процент от какво. А като го питаш няма мнение по въпроса, защото или е прочел процента някъде и не е разбрал или направо си го измислил. Та и ти така. Тази цена изстреляна във въздуха нищо не значи. Батерия на какво? Защото смяната на батерия на Тесла е около 12-13 000 долара с труда, а смяната на батерия на hyundai i kia около 50-60 000 долара без да се уточнява дали е с труда.
  • #14
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    МитЕ,приготви си 20000 долара за батерия и още толкова за труда.
  • #13
    до 13 ( преди 8 месеца )
    Точно така. Тия приказки за 30% загуба на цена за 1 г. са бабини дивитини, дори в UK, където заради десния волан обезценката винаги е по-голяма. Има дълъг списък с чакащи да си купят 3-годишна Тесла на половин цена, но такава засега няма. Действително, единственият фактор за обезценка на теслите е, когато Елон свали цените на новите.
  • #12
    Хахах ( преди 8 месеца )
    Ко? Не !Папагали,сър!Платени статий Някой иска да си продава горивата и частите!Електричките застрашават търговците на горива и авто- чадти с почти никаквата си подръжка. Няма масло, филтри, скоростна кутия, горивни помпи, и др.
  • #11
    Нашенец ( преди 8 месеца )
    Лъжа, по- голяма лъжа, най- голяма лъжа, статистика. Не вярвайте на неподкрепени статистики изсмукани от пръстите на някой "" умен "" журналяга погледнал в тавана и сътворил поредната тъпотия.Дайте ми ги тея евтини тесли че ми се кара тесла, ама не такива блъскани и ремонторани в гаража със чешмяни тръби и на по над 300к км. В UK не съм гледал но в мобиле DE - 2021г LR (каквато искам) под 32к EU трудно се намира.
  • #10
    До 10 ( преди 8 месеца )
    Колко е втора ръка?
  • #9
    Гост ( преди 8 месеца )
    Ето ти какво налично продават Опел грандленд 62298 лв,стара цена 68166 лв.
  • #8
    Гост ( преди 8 месеца )
    Адреналинката - електричка пак с Бисер на функционална неграмотност.Цените на новите автомобили с двг се вдигнаха,когато нямаше наличности.Сега вече имат наличности и даже върнаха отстъпките.
  • #7
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Много интересно, само че невероятно. Отварям английски сайт за коли на старо. Гледам коли с първа регистрация най-рано от 2022 (т.е. технически може да са дори на 2 г., не на 1). Най-евтината Модел 3 SR е 28 000. Най-еврината LR също е някъде толкова, но повечето започват от 30 000. И в двата случая НАЙ-НИСКАТА пазарна цена е доста по-висока от СРЕДНАТА, цитирана в тази статия, имиграцията за която е взета от бог знае къде.
fallback
Последни