fallback

Производители на електромобили вече връщат пари на лизинговите компании

Загубата на стойност при колите на ток на старо се превръща в сериозен проблем

Значителната загуба на след пазарната стойност на електрическите превозни средства се превърна в предизвикателство за автомобилните производители. За да продължат да продават нови автомобили, те трябва да гарантират обратно изкупуване на лизинговите компании и да компенсират падащите цени. Това трябва да предпази пазара на електрически превозни средства от стагнация.

Първите последствия от случващото се вече са факт. Ayvens - най-голямата мултибранд лизингова компания, получи плащане от производители, за да компенсира намаляването на цената на електрическите превозни средства. Според агенция McKinsey Global Institute всички производители на електрически превозни средства са длъжни да предоставят гаранции за обратно изкупуване на лизинговите компании.

Най-много ще плащат Audi и Tesla, тъй като техните модели губят най-много от цената си. По-специално, Audi e-tron, със средна цена от 30 054 британски лири, губи 29,8% от стойността си на годишна база. Спадът на цената на Tesla Model 3 е 29,5% със средна цена от 25 379 лири.

От тринадесетте модела, включени в статистиката на агенцията McKinsey, Volkwagen ID.5 губи най-малко от стойността си - 10,5%. Средната цена на германския кросоувър е 40 233 лири.

fallback
  • #46
    До 45 ( преди 8 месеца )
    И пак манипулации като с процентите. 150 долара за какво? За батерия? За модул? Или за клетка? Правиш ли въобще разлика между трите?
  • #45
    До 45 ( преди 8 месеца )
    Източник? Пейката пред блока?
  • #44
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Батерия под 150 $/квтч от производителя Китай няма.Докато стигне до сервиза цената се покачва,сложи и труда и цената хвръква в космоса.
  • #43
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Да не забравяме от къде тръгна спора? Дайте информация Колко струва батерия на hyundai ? С или без Труд няма значение? Когато аз нарека някой лъжец, обикновено е след като съм му повторил няколко пъти някаква информация за която съм му дал източници. Дайте ми информация че не съм прав и батерията на hyundai не струва два-три пъти повече от батерията на Тесла? Признавам си че за kia не открих информация на първо четене, но предполагам, че цените са същите защото са на една и съща платформа.
  • #42
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Предполагам лизинговите фирми имат твърда цена на която ще им се изкупят автомобилите и миналогодишните намаления на цените доведоха до момента че връщат ползваните бройки на цената на новите
  • #41
    До 39 ( преди 8 месеца )
    Тъкмо мислех да те контрирам, защото в eBay преди месец беше пълно с батерии 5,3 киловатачаса за 600-650 долара, когато обяснявах защо електромобилите никога няма да имат толкова ниска остатъчна стойност като автомобил с ДВГ, но се оказа прав, А аз имам топки да ти го призная публично. Цените вярно са се качили и вече под 750 няма. Луда работа. Очевидно ги изкупуват, но е интересно за какво? За ремонти на електромобили или за съхранение на енергия?
  • #40
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Не случайно акцентът ми че се аргументирате със свои ПРЕДРАЗСЪДЪЦИ И ВЯРВАНИЯ, без да потърсите никакви ФАКТИ. Все пак живеем в информационната ера и има дори издания, като това, които са създадени с цел да манипулират общественото мнение и от тях можеш да ми дадеш манипулирана информация, но дори тогава не можеш да намериш информация И ФАКТИ потвърждаващи МНЕНИЕТО ти. Пред факт и мнение нали знаеш кой натежава повече? По твоето МНЕНИЕ Колко струва цяла нова батерия? Колко долара за киловатчас?
  • #39
    До 39 ( преди 8 месеца )
    Вече е започнахте да използвате и моите опорни точки. Нали електричките не държаха цени и щели да се продават на безценница? Не беше ли моя опорната точка че само батерията на една Тесла продадена на парчета струва над 25 000 лв и скоро не се очаква да има тесли по 10 000 лв. Като toyota-та на гостенина. И няма какво да гадаеш. Дал съм ти източник на информация да провериш, А ако не вярваш на моя източник намери си свой и просто го сподели. Информацията е от ФАКТУРА на Тесла за цяла батерия.
  • #38
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    МитЕ,в ebay батериен пакет 5,3 kw под 1000 долара няма.Цял пакет 85 kw се продава за 11157,08 долара.За цената на чисто нова батерия можем само да гадаем.Производителите на електрички не казват колко струва смяната,да не плащат клиентите.13500 долара за труд за смяна на 2 клетки за 2299 долара.Колко ще е труда за смяна на целия пакет? Много повече.
  • #37
    До 37 ( преди 8 месеца )
    Изхочник?
fallback
Последни