fallback

И Mercedes се предаде - връща се към ДВГ и забавя електрификацията

Вместо 100% колите на ток до 2030 година ще заемат само 50% от гамата

Поредният голям производител промени плановете си за електрификация. Това е Mercedes-Benz, който обяви, че ще актуализира гамата си от двигатели с вътрешно горене, за да може те да се използват и през следващото десетилетие.

Обявената по-рано стратегия на компанията от Щутгарт предвиждаше от 2030 г. тя да продава само електрифицирани автомобили. Сега обаче тя обяви, че очаква електрифицираните продажби, включително тези на хибриди, да представляват до 50% от общите в края на десетилетието.

Още в края на миналата година изпълнителният директор Ола Каелениус предупреди, че Европа вероятно няма да е готова до 2030 г. за преминаване към пълна електрификация. А основните причини са липса на инфраструктура за зареждане, както и привлекателни електрически модели на пазара.

Сега Калениус посочва, че за Mercedes-Benz най-важно е клиентите и инвеститорите да знаят, че компанията в добра позиция да продължи да произвежда автомобили с двигатели с вътрешно горене и е готова да актуализира технологията през следващото десетилетие.

„Плановете ни предвиждат през 2027 г. да разполагаме с почти изцяло нова гама модели, които ще използваме дълго време след 2030 г.", обясни Калениус, като посочи и проблемите, с които Mercedes трябва да се справи в следващите месеци и години.

Сред тях са по-бавният икономически растеж, сътресенията във веригата за доставки и търговските напрежения между Китай и САЩ и Европейския съюз. Всичко това ще доведе до намаляване на продажбите на автомобили и ванове, като през първото тримесечие те ще бъдат под нивата на тези от миналата година.

fallback
  • #40
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Интересно как все ви лъжат в YouTube, но няма нито един който да снима клип който да докаже обратното? Да не би освен twitter, Илон Мъск да е купил и ютуб и да трие всички неудобни видеа? Нещо такова ли се върти главите ви? Как така има само видеа които доказват моята реалност, но от вашата реалност, в която нито математическите нито физичните правила и закони от нашата реалност важат, няма нито едно видео? Дай източник на информацията си? "-Ъъъъъъъъ.. то такова, аз ъъъъъъ. Абе не съм длъжен"
  • #39
    До 37 ( преди 8 месеца )
    Аз го прочетох от статистиките на pepsi. Хайде сега кажи ти откъде прочете лъжата за "Пепси ползват камиона на Тесла само на глокс 260 км,толкова Си може" аз на Пепси и на YouTube ли да вярвам или на твоята фантазия? То е същото, като това, че гостенина за четири месеца не утре че е инженер по ДВГ със средно образование, но като му показах къде го е написал, само за четири часа 10 пъти се обясни че не го бил писал той а било друг гост. Ако написаното не беше вярно, pepsi щеше да отрече веднага.
  • #38
    До 36 ( преди 8 месеца )
    А какъв е проблемът? След като сега на същите места на буферните паркинги има трифазни контакти за хладилните ремаркета? Хайде както получи диплом за инженер по ДВГ със средното си образование чрез четене на Уикипедия *** да станеш тираджия като прочетеш какво е буферен паркинг, на който се виси с часове на границата. Часове достатъчни да заредиш дори от трифазния контакт за хладилни ремаркета. Часове на които можеш да прекараш под фотоволтаиците от които да зареждаш, а някой да печели милиони.
  • #37
    До 32 ( преди 8 месеца )
    Ама ти ли го кара тези 1600 мили или го гледа по Ютюб?
  • #36
    До 26 ( преди 8 месеца )
    Ех, Мите, Мите, то ако живият живот беше като в екселските таблици и Гант графиките на меринджеите. 1во често камионите са карат от двойка шофьори, 2ро като повисят 15-16 часа на някоя граница после следва каране на макс до "до последен дъх". Ще им инсталираш зарядни и покрай пътя преди граничния пункт ли?
  • #35
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Tesla Semis са изминали над 400 мили с едно зареждане при пълно натоварване и средна скорост от 65 мили в час.....Tesla Semi не само побеждава конглокентните електрически полукамиони на разстояние с едно зареждане, но и като показва бързо зареждане и тежки операции ден след ден. Tesla Semi изминава средно 300-500 мили всеки ден, докато конглокентните електрически тестове са в диапазона от 100-240 мили на ден. Тесла има много дни в 500-810 мили работа всеки ден.
  • #34
    анонимен ( преди 8 месеца )
    За разлика от вашите лъжи и манипулации аз мога да дам и източник. Оригиналното заглавие на английски е Pepsi Tesla Semi Truck Drives 1600 Miles Over Two Days in Real World Tests по-надолу четем :Pepsi Tesla Semi извършва някои от тези тестове в реалния свят с натоварвания от 80 000 lbs брутно тегло. Това е в рамките на 2000 паунда от законовите максимални полезни товари и доказва, че Tesla Semi може да работи при максимални товари. Tesla Semis са изминали над 400 мили с едно зареждане при пълно
  • #33
    Fra ( преди 8 месеца )
    До 2030 има вече по малко от 6 години, не вярвам да се достигне 50 процента електрификация от когото и да било. Това че автомобилните производители се "предават", вреди на имиджа на електрификацията и това още повече ще отказва хората да клупуват ел. автомобили.
  • #32
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Че ще се повреждат ще се повреждат и в бъдеще. А че вие ще се опитвате да манипулирате и лъжете дори когато навлязат масово, също е факт който не може да се промени. Друг факт който не може да се промени, е че при тестовете, камион на Тесла е изминал 1600 мили, което са 2570 км за две денонощия. Това голямо ограничение ли е? Вие по колко минавате господа инженери със средно образование които се оказва, че са и тираджии едновременно?
  • #31
    анонимен ( преди 8 месеца )
    28, ако знаеш само колко си далеч от истината....
fallback
Последни