IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Съперникът на Tesla атакува пазара с евтин plug-in хибрид

Qin Plus DM-i на BYD е на начална цена от едва 11 000 долара

Големият съперник на Tesla при електрически автомобили - BYD, разтърси китайския автомобилен пазар с най-новото си предложение за купувачи с ограничен бюджет. Това е Qin Plus DM-i plug-in хибрид, чиято начална цена от едва 79 800 юана (11 000 долара) го превръща в едно от най-конкурентните предложение не само в сегмента на PHEV, но и на пазара като цяло.


BYD Qin Plus DM-i


„Цената ще накара производителите на бензинови автомобили да треперят. А версията Glory Edition, с която пускаме, ще се превърне в еталон за сегмента на компактните автомобили“, се казва в изявлението на BYD.

С атрактивната си цена Qin Plus DM-i подбива базовите версии на конкурентни превозни средства като VW Lavida, който е най-продаваният модел от този клас в Китай, с 15%, на Toyota Corolla с над 40% и на хибрида Prius с над 50%.


BYD Qin Plus DM-i


Автомобилният гигант разработва Qin Plus DM-i от доста време, но този нов вариант с намалена цена - Glory Edition, е с 20 000 юана (2700 долара) по-евтин от предишната базова версия. Всички версии на модела, включително Glory Edition, имат до голяма степен една и съща задвижваща система. Тя се състои от 1,5-литров атмосферен двигател с мощност 110 к.с. и 135 Нм въртящ момент. Допълнителната мощност се осигурява от електрически мотор, наличен в две конфигурации: 180 к.с. (316 Нм) и 197 к.с. (325 Нм).

Glory Edition е оборудван с батерия Blade, собствена разработка на BYD, която в случая е с по-малкия си капацитет - 8,32 кВт/ч (принципно тя е достъпна и с 18,32 кВт/ч). Това е достатъчно за пробег от 55 км само на електричество.


BYD Qin Plus DM-i


Ниската начална цена на PHEV-модела би трябвало да означава беден и евтин интериор, но не е така. Всички версии на Qin Plus DM-i идват с добре оборудван салон, в който има голям централен екран на информационно-развлекателната система и цифрова инструментална група. Допълнително може да бъде оборудван с кожени седалки, метални решетки за високоговорители и вентилационни отвори, както и кожено табло.


0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До смешника оня ( преди 1 месец )
    Вземаш моливче и записваш: в Гейропа всички съвсем скоро ще се молят на чичката Си да сглобяват китайски коли на ишлеме и дойчен премиум авариен дръгелен ще са едни от първите!
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Оня ( преди 1 месец )
    В Европа всички китайци взети заедно продават по-малко от Дачия ! Толкова за китайската експанзия
  • #7
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Направо се разтрепераха! Докато излезе от Китай, цената му се утроява. Тя и Дачия Спринг е 6к в Китай.
  • #6
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До 6 ( преди 1 месец )
    Това същото важи за mercedes BMW audi hyundai kia dacia toyota honda subaru nissan Рено, peugeot volkswagen bentley citroen и която друга марка се сетиш. По твоята логика трябва всяко заглавие да пише конкyрент на Тесла пуска модел с v8 двигател. Конкyрент на Тесла ще произвежда баничарка или микробус или пистов мотоциклет. Това е същото като да кажеш че кайма народна е конкyрент на volkswagen, защото произвеждат и наденици.
  • #5
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Anon ( преди 1 месец )
    до #1: BYD произвежда и електрически автомобили (пр. BYD Dolphin), така че заглавието е валидно.
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 3 ( преди 1 месец )
    Браво супер простотия написа, то и ФВ в Китай е по-евтин, бягай там да си купиш
  • #3
    11 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    VW го пиши бегал. Тия се научиха да правят коли по 50-60k EUR, които не са нищо особено. Китаеца за 15k вади по-добри модели. VW е гигант на глинени крака, трошки за 60k не искаме!
  • #2
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тесла умре.
  • #1
    13 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Оправете си заглавието. Хибриден автомобил няма как да е конкypенция на Тесла. Производителите на хибриди са преки конкypенти на toyota защото заграбват от нейния пазарен дял. На Тесла щеше да е, ако ставаше въпрос за електромобил.