IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Премиум-производител загуби вяра в EV стратегията

Genesis ще предложи хибридни версии на всички модели в гамата си

Хибридните превозни средства стават все по-популярни в последно време, след като пазарът на изцяло електрически автомобили (EV) започна да се забавя. Това накара много производители да променят стратегията си и да заложат на все повече модели със смесено задвижване.


Genesis


Сред тези производители явно е и премиум-марката на Hyundai Group - Genesis, която не иска да пропусне нарастващото клиентско търсене и според последните информации ще предложи хибридни версии на цялата си гама от модели с ДВГ и електромобили, съобщава The Korean Economy Daily.

По-рано Hyundai Group обяви, че всички нови модели Genesis, които трябва да дебютират от 2025 г., ще имат изцяло електрически задвижвания. Последните информации обаче сочат, че в компанията са разколебани относно преминаването към ЕV и се готвят да направят междинна стъпка, която е пускането на повече хибриди.

В момента напълно електрическата гама на Genesis включва GV60, Electrified GV70 и Electrified G80, но само GV60 е на платформа, предназначена за EV. А това означава, че моделите G70, GV70, G80, GV80 и GV80 Coupe, задвижвани от ДВГ, са потенциални кандидати за приемане на хибридна технология.

Факт е, че премиум-марката все още няма хибриден модел в гамата си, но компанията-майка Hyundai Group разполага с цялата нужна технология. Хибридите на Genesis ще получат електрифициран 2,5-литров двигател, който ще предложи по-добра горивна ефективност в сравнение с моделите с ДВГ, без да зависи от мрежата за зареждане.

Важна роля за промяната играят и дилърите на Genesis на един от най-големите пазари - този в САЩ. Те са се обърнали към ръководството на компанията с искането за plug-in хибриден Genesis, но той ще е появи на по-късен етап, като преди това ще получат модели със самозареждаща се хибридна технология.

Данните от миналата година показват, че клиентите на премиум-марката все още не са готови да преминат към изцяло електрически автомобили. През 2023 г. Genesis е продал 225 189 автомобила, като само 18 846 от тях са електромобили. Това е минимално увеличение спрямо 2022 г., когато марката е пласирала 18 759 превозни средства само на ток от общо 215 128 единици.


0 от 500
  • #10
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Друг Гост ( преди 2 месеца )
    Уви ел. колите са напът да се превърнат във фиаско - скоро очаквам ел. кола с 25 кВч батерия и V8 range extender. Май накрая ще получим най-лошото от двете технологии и то на ужасна цена. Бизнеса иска да пИчели, щот' който пИчели играе :-)
  • #9
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 ( преди 2 месеца )
    О, да, нашата реалност е паралелна и измислена, но твоята е истинската. Така ще да е, верваме ти. Я, вземи по-добре сподели неопровержимия факт колко точно са дълги ръкавите на ризата ти в тази наша "паралелна реалност" като абсолютна стойност, защото май някак си успял да ги развържеш (което е достойно за уважение само по себе си!).
  • #8
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Повечето производители губят пари от всеки продаден ел-автомобил китайските се държат от якото подпиране от компартията, но освен тесла другите все още не са постигнали печеливш бизнес модел и затова гледат да не се навират между шамарите
  • #7
    2 rate up comment 9 rate down comment
    До 6 ( преди 2 месеца )
    Има една "дребна" разлика. За разлика от вас аз не съм казал че миналата година е имало срив на продажбите на toyota защото са продали 1 милион повече. Очаква се срив след пет години, в момента има срив и миналата година имаше срив са три различни твърдения. Вие напълно отричате от минали събития, отричате реалността и днешните събития като им преписвате състояния на ваши бъдещи вярвания. Аз правя прогнози които могат да не се сбъднат, А вие живеете в паралелна реалност и отричате нашата.
  • #6
    15 rate up comment 2 rate down comment
    До 4 ( преди 2 месеца )
    Мите, те и продажбите на Тойота растат, но това не те спира да им ревеш като професионална оплаквачка на ковчега за след 5-10 години. Та, и продажбите на електричките може и да растат, но очевидно не както, където и колкото е рентабилно и целесъобразно за производителите, които също като теб гледат "трендове" и средно- към дългосрочни прогнози. Затова стига се пънкя да обясняваш, че всички други са луди, само ти си останал нормален.
  • #5
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Дин Визел ( преди 2 месеца )
    Плановете на глобалистите да нулират Европа се провалят . Индия, повечето страни в Африка и Южна Америка не играят по свирката на глобалните ***. Ще има отрезвяване от "зелените" лудости.
  • #4
    7 rate up comment 13 rate down comment
    До 2 ( преди 2 месеца )
    Че кой говори за недостатъците на електромобилите и кой отрича, че ги има? Пак те тресе функционалната неграмотност и отговаряш на въпроси които никой не ти е задавал и говориш по теми за които никой не е отварял дума. Тук говорим дали са се сринали продажбите или не са. ЧИСЛАТА говорят, че продажбите РАСТАТ, а вие ВЯРВАТЕ че СЕ СРИВАТ. Кое според тебе е вярното? Сриват ли се или растат продажбите? Това е въпросът? Никой не те пита в какво ВЯРВАШ. Говорим за отминали факти и събития.
  • #3
    15 rate up comment 3 rate down comment
    КоЛьо ( преди 2 месеца )
    Щом корейците се огънаха,какво да кажем за другите?Ще има пата,кьота при електричките в сегмента ХАЙ,при другите,,,ОЩЕ ПО ЗЛЕ И НАЗАД!
  • #2
    16 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #1, не ни трябват пропагандните модели на съратниците на Мустака, за да знаем, че тази недо**атена технология не предлага нищо по-хубаво от ДВГ-то - твърде много милиони вече се опариха, подлъгани от правителствените програми и показаха на живо, че не са доволни от избора си, за да продължаваме останалите да се заблуждаваме, че това е технологията на бъдещата мобилност.
  • #1
    8 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "след като пазарът на изцяло електрически автомобили (EV) започна да се забавя" да ви припомня че сме запознати с стратегията на гьобелс и дори да ни повторите тази ЛЪЖА не 100 А 1000 пъти, НЯМА ДА СТАНЕ ИСТИНА. При когото хваща дикиш, хвана от първия път и антиелектриците повярваха И продължават да вярват, защото щом една лъжа им харесва тя задължително е истина и никой не може да ги убеди в противното!