fallback

Volkswagen представи първото си електрическо комби

Серийният ID.7 Tourer обещава пробег от 685 км с едно зареждане

През 2019 г. Volkswagen представи концепцията ID. Space Vizzion, а сега дойде ред и на производствената версия на модела. Нейното име е ID.7 Tourer и представлява първото задвижвано само с електричество комби на германския производител, като то ще се настани редом до конвенционално задвижваните комбита на марката Golf Variant, Passat Variant и Arteon Shooting Brake.

Обикновено този клас автомобили са малко по-големи от седаните, на които са базирани, но в случая не е така. VW ID.7 Tourer има същата дължина (4961 мм), широчина (1862 мм без огледалата) и височина (1536 мм) като обикновения модел, от който е наследил и междуосието (2971 мм).

Въпреки че външните размери са идентични, променената задна част носи дивиденти по отношение на практичността. При поставени задни седалки багажникът на електрическото комби може да побере 605 литра, което е със 73 литра повече от седана (всъщност технически той е лифтбек, тъй като има електрическа задна врата). Ако седалките бъдат прибрани, обемът нараства до 1714 литра, което със 128 литра повече.

Предлаганата като опция кутия на покрива добавя още 460 литра. Освен това в задната част на комбито могат да се съхраняват предмети с дължина 1075 литра, без да се налага сгъване на седалките.

Дизайнът на комбито - както отвън, така и отвътре, не предлага никакви изненади. Това всъщност е ID.7 с по-дълъг покрив и по-различна задна част. Той наследява опционалния панорамен покрив с полимерно-дисперсен течен кристал (PDLC), който позволява на собствениците да направят покрива прозрачен или непрозрачен с натискането на бутон, монтирн на тавана. Тази функция от години се предлага на суперколи и луксозни модели, но вече навлиза и в по-масовите класове.

Задвижването на ID.7 Tourer става със същия монтиран отзад мотор, който се използва при лифтбека. Той развива 282 к.с. и 545 Нм въртящ момент. Версията Pro, която излиза първа на пазара, получава батерия с използваем капацитет 77 кВт/ч, но за Pro S е предвидена по-голяма - 86 кВт/ч. Тя ще се поставя и на лифтбека, като от VW посочват пробег от 685 км пробег по цикъла WLTP цикъл.

Изборът на по-малката батерия означава максимална скорост на зареждане до 175 кВт, докато по-голямата позволява 200 кВт. Независимо от избрания вариант батерията може да се зареди от 10 до 80% за по-малко от 30 минути.

Както при всеки друг електромобил, пробегът зависи и от големината на джантите, които тук са от 19 до 21 цола.

Производството на първото електрическо комби на марката ще се извършва в същата фабрика в Емден (Германия), където VW сглобява стандартния ID.7, както и ID.4. Цените на модела все още не са обявени.

Още снимки на електрическото комби на Volkswagen - вижте в галерията:

fallback
  • #28
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Има ли или няма разлика от 300 литра при пуснати седалки, каквото твърдя още преди да напишеш първото си мнение? Преди заяждането, че при вдигнати седалки под кората в комбито се събира повече отколкото в модела У, което ако обърнеш внимание аз никога не съм отричал. Ти си този, който отричаш, че няма вариант при който има 300 л. разлика, а уж е комби.
  • #27
    Най-културно ( преди 2 месеца )
    Прочети коментарите отново но най-вече наблегни на коментар 19 и виж кой бута разговора в удобна за него посока като обяснява на останалите Как да си ползват автомобилите. Като например че нямам право да махна кората на моя автомобил, за да си ползвам цялото пространство като качвам изправени куфар и детска количка. Даже имах глокиозната случка преди години, да си купувам автомобил по детската количка, която задължително трябваше да може да влезе изправена в багажника, за да не го заема целия.
  • #26
    РУК ( преди 2 месеца )
    До 23 - и пак културно. Понеже стана ясно,че багажник на Y не си виждал.Дават под наем!Отдели 100лв, намери някой познат с Октавия комби, натоварете и багажника до началото на подглавниците на задните седалки после прехвърлете товара в багажника на Y. Ако до началото на подглавниците на задните седалки на Y остане място за още 300л багаж, както твърдиш, ще ти купя чисто нова Тесла Модел Y. Ама ако не останат?
  • #25
    РУК ( преди 2 месеца )
    До 23 - културно ти обясних.Но от културно не разбираш.Защо извърташ с пуснати седалки,като си наясно,че стойностите тогава са еднакви.Това линти е културното.Китайската Y е без *** в багажника,обема и е измерен до тавана.Y от Гига Берлин е с ***,обема и се мери до кората, както на тоя пасат на батерии. И при това измерване, няма 300л разлика, както твърдиш.Културно, кое не ти е ясно?
  • #24
    БайБоцимир ( преди 2 месеца )
    Тук дизайнът е по-добър вече. Малко повече физически бутони вътре и може да заприлича на нормална кола.
  • #23
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Аз не мога да ги намеря тези данни, затова КУЛТУРНО те моля да споделиш колко е обемът на китайската и колко обемът на европейската Тесла модел y с пуснати седалки. Ето за по-лесно на китайската, А ти кажи колко е на европейската, цитирам Зад първи ред, втори ред седалки сгънати (2041 L).Вместо да ми разтягаш локуми, за по-лесно кажи колко литра дават на европейската и да приключваме спора? Възможно е да си прав и аз не отричам и ще си призная грешката и даже ще се извиня! Културно можеш ли?
  • #22
    РУК ( преди 2 месеца )
    До 19 - абе има стандарти бе теоретичко, не ми разтягай лукуми!Зачийчеп ти е да си държиш кората като свалиш седалките?! Кори за баница за рекорд на Гинес ли ще возиш?!Влез в Гугъл, намери обем на багажника на европейската и китайската Y и пиши на Тесла що така!Аз ти давам данни и факти, ти разтягаш лукуми и се въртиш като девица на рук.Хем знаеш,че е прав,хем знаеш,че ще влезе ,хем не искаш да те боли.
  • #21
    До 20 ( преди 2 месеца )
    За да дразнят злобните същества като теб
  • #20
    анонимен ( преди 2 месеца )
    VW нито софтуера нито в електрическото задвижване се доближават дори до корейците, за Тесла да не говорим, защо се мъчат да правят коли изобщо?
  • #19
    До РУК ( преди 2 месеца )
    Хайде да не сравняваме ябълки с круши. Тук къде са разликите в измерването? "Ако седалките бъдат прибрани, обемът нараства до 1714 литра" ... Пак ли се мери до кората която я няма или вече е до тавана? При същото положение на седалките "Зад първи ред, втори ред седалки сгънати (2041 L)...Максимален общ товарен обем с шофьор и пътник отпред(2158 л) в кой автомобил ще натовариш повече?
fallback
Последни