IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ако мислите, че 3 цилиндъра са малко, вижте тези коли!

Един от тези автомобили ще ви изненада с невероятната си мощност

Смятате, че кола с трицилиндров двигател не е спортна или достатъчно бърза, за да ви накарате да се почуствате страхотно на пътя. Пригответе се да промените решението си. И ако допреди няколко години трицилиндровият двигател се смяташе за нещо, подходящо за малолитражки, чиято цел е намаляване на разходите, в наши дни този мотор доказва, че може да се цели и в чиста производителност, включително и на хиперколи за милиардери. И така, нека разберем кои са най-мощните спортни автомобили с 3 цилиндъра.


Най-мощните коли с 3 цилиндъра (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    2 stroke V12 twin turbo diesel
  • #5
    16 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    3 цилиндъра са само половината от един нормален мотор. А ако искаме и да е хубаво балансиран, му слагат още 2 цилиндъра и се получава един прекраасен октет.. Тези 3ц косачки, зелените и еко-меките да си ги карат по живо и със здраве.
  • #4
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Турбо ( преди 8 месеца )
    Зависи за какъв трицилиндров двг става въпрос.За двутактов или четиритактов?
  • #3
    26 rate up comment 6 rate down comment
    До 2 ( преди 8 месеца )
    Е нали уж го правят в името на екологията? Колко да е екологично един автомобил да се бракува на 150-200 000 км, вместо на 500? Колко да е по-екологично да произведеш два автомобила вместо един?
  • #2
    14 rate up comment 19 rate down comment
    епа ( преди 8 месеца )
    карай си ладюхата в колхоза и не гледай на в другите паничките, хората изкарват пари купуват автомобил, карат го 4-5 години и 150-200 х км и взимат следващия, за какво им е повче да издържа? Да може копейо да го кара още 15 години?
  • #1
    17 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Не е само до мощност, Шугърчоооо: който внимава за финансовите си вложения, следи и за параметри като надеждност, дълготрайност, шум и вибрации от работата на миксерчето, допълнителни технически решения (няма как без турбо за разлика от ДВГ-тата с повече цилиндри, които могат да се справят със задачите си и само с атмосферното налягане) и т.н. Инженерите отдавна са измислили кое е най-добро за едно МПС, но после дойдоха счетоводителите и "зелените" от Брюксел и всичко свърши... :-(