IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мистър Бийн беше обвинен за бавните продажби на електромобили

Статия на Роуън Аткинсън вредяла на опитите за забрана на ДВГ във Великобритания

Един от най-популярните комици в света - Роуън Аткинсън, който се прочу с ролята на „Мистър Бийн“, беше обвинен от британската екологична организация Green Alliance, че уврежда репутацията на електрическите автомобили (EV) и така допринася за слабите им продажби.


Роуън Аткинсън


В обръщение към Камарата на лордовете, представител на Green Alliance заяви, че статия на Аткинсън, публикувана във вестник The Guardian през юли миналата година вреди на плановете на правителството за постепенно премахване на бензиновите и дизеловите превозни средства.

В материала, написан от 69-годишния актьор, той казва: „Обичам електрическите превозни средства и бях един от първите, които ги приех, но все повече се чувствам измамен по отношение на твърденията, че електромобилите са екологичната панацея“.


Роуън Аткинсън


Аткинсън посочва, че електромобилите са „бездушни“ и критикува използването на техните литиево-йонни батерии. Той посочва, че емисиите на парникови газове, отделяни при производството на електрически превозни средства, са със 70% по-високи спрямо бензиновите. Актьорът дори предлага на шофьорите да държат една и също кола за по-дълъг период време, което в комбинация с повишеното използване на синтетично гориво би отменило нуждата от електромобили.

„Все по-често чувствам, че нашият меден месец с електрическите автомобили е към своя край и в това няма нищо лошо", пише актьорът, който се определя като „любител на автомобилите“ и съветва приятелите си да се въздържат от преминаване към електрическо превозно средство, освен ако нямат стара дизелова кола.


0 от 500
  • #61
    7 rate up comment 3 rate down comment
    РУК ( преди 2 месеца )
    Я,59 коментара!Митичния не си е пил хапчетата!"Браво" на медията,че намериха тази статия след 3 дни.Всички дето гледат с насмешка на Аткинсън,бива да прочетата малко повече за него!И по диплома и по знания и по автомобилна колекция (за над 15 мил. евро) едва ли някой от тук драскащите му се доближава!Човека знае какво говори,още повече,че има личен опит с бая коли.Този елфашизъм вече ми идва в повече.При все,че карам миксер,от които все повече ми иде да се откажа заради такива изцепки!
  • #60
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Мити4ния Тунберг кара Киа Соренто дизель.
  • #59
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Да ( преди 2 месеца )
    Питам Митичния Тунберг, какъв автомобил кара?
  • #58
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Пак до 54 ( преди 2 месеца )
    Или другото беше на обяд продаваме ток на Германия и Франция, следобед те ни го връщат, нали така Електрике? Как точно ще прескачаме Атлантика или Тихия не знам. Те Средиземно море трудно прескачат. Освен да го качваме тока по сателитите, кво ще кажеш?
  • #57
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 54 ( преди 2 месеца )
    Проблемът е, че хилядите милиони ватове от ФЕЦ могат да заредят хилядите милиони автомобили само ако последните са включени в контактите точно в момента, в който ватовете се генерират. Ядеж сега или гориш! И сега, дами и господа, очаквайте статистиката как осреднено, автомобилите прекарват 90% от живота си паркирани и трябва "само" да сложим контакти на всеки 5 метра. Тия дето въртят по цял ден, сигурно ще са с пантографи, не знам, ама да се опраат, както искат.
  • #56
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До Гост.Да те предупредя,че си влязъл в полемика с местния ***,наречен Електрика или Митбъстър.Ти може и да живееш в реалния свят,но той е много по по най знаеш и можеш, защото гледа клипове в Ютуб,знае сайта ЕСО енергийнате борси и най важното може да смята сложна лихва в проценти с Ексел.Къде си тръгнал изобщо да спориш с такъв ерудиран капацитет не знам.Контакти,мощности, проценти, време,гледай Екселски таблици и трай.
  • #55
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 34 ( преди 2 месеца )
    Дяволът, както винаги е в детайлите. Англия може и да е махнала директните субсидии, но големите данъчни облекчения за фирми си останаха и познай болшинството ел. коли кой ги купува. От друга страна, от тази година всеки производител трябва да продаде минимум 22% ел. коли. Ако не го постигне, глобата е 15 хил лири за всяка нереализирана бройка, което е горе-долу една Дачия. Смятай за какво извращение на пазара се задава.
  • #54
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ти колко литра зареди тази вечер? Ако съм познал и днес са произведени 10 гигават часа, Това са 10 милиона киловатчаса, които стигат за зареждане на 333 333 автомобила за по 30kWh, които стигат за 150 км и цяла седмица няма да имат нужда от зареждане и може да не пече о през деня. И това е по средата на зимата. Сега има инсталирани само 3GW от планираните 40GW ФЕЦ. Какъв проблем виждаш господин "инженер"?
  • #53
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    До 48.Мити4ен,каква свобода имаш като си вързан с кабел за контакта.Имал 100 к.лв за електрокар,да ми пестиш от ток.
  • #52
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    ФЕЦ 0%,айде тока ви спря, ще стоите на свещи електрофили.