fallback

От това лято в Пловдив ще се правят по 10,000 електромобила годишно

След купувачите на българския V500-e вече се нареди дори Tesla

Най-късно до това лято в Пловдив ще работи завод за електрически автомобили с капацитет 10,000 бройки годишно, обяви Красимир Петков, главен изпълнителен директор на Milara International, в предаването "В развитие" по Bloomberg TV Bulgaria. Компанията вече произвежда малки електрически камиончета в Пловдив, но сега инвестира 22 млн. долара в строителството на изцяло нов завод за тях.                Базираната в Пловдив Milara International e дъщерно дружество на Milara Inc - компания, създадена от Петков в Бостън в началото на века и специализирана първоначално в областта на роботиката и полупроводниците. В последните години компанията разшири значително дейността си, и освен това придоби дял в германския дистрибутор на електрически товарни автомобили Sevic. Sevic и Milara чрез джойнт венчър произвеждат в Пловдив моделите 500V-e и 500V. Това на практика не са леки автомобили, а електрически четириколки категория L7e, което опростява значително регистрацията им.        Шефът на Sevic Александър Брилис, главният изпълнителен директор на Milara Красимир Петков и Джон Баутиста от американската Tropos, с която джойнт-венчърът сключи стратегическо партньорство. Снимка SEVIC         V500e се предлага с два различни размера на батерията - 16.5 киловатчаса, достатъчна за пробег от 150 км, и 33 кВтч, която осигурява до 300 км пробег. Цената е съответно 24,900 и 29,500 евро. Мощността на електромотора е 20 конски сили, а товароносимостта - между 576 и 676 кг, в зависимост от спецификацията. Максималната скорост е 80 км/ч.        Австрийските държавни пощи започнаха изпитания на произвеждания в България електромобил още миналата пролет           Автомобилите вече имат дистрибуторски мрежи и реализирани продажби в Германия, Франция, Италия, Израел и други страни. Сред клиентите й са дори Tesla, закупила около 30 автомобила за заводите си, и училищните власти на щата Калифорния.

Разработката на V500e е основно дело на български инженери в Пловдив, заяви Петков пред Bloomberg TV Bulgaria. Целия разговор можете да видите тук.        Още снимки на произвежданите в Плодвив машини вижте в ГАЛЕРИЯТА:

      

 

fallback
  • #30
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Страхотно, пожелавам успех на компанията, само напред и нагоре!
  • #29
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 22,добре,че не си собственик на фирма,щот ша я закършиш още в началото с тва мислене. Пежо Партнер товари значително повече от тази детска играчка,която е само за конкретна стеснена ниша на ползване,а не да се конглокира с Баничарки от типа на Пежо и другите.
  • #28
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 20,ами да не би ние пишещите да сме развалили договора с Грейт Уол бе църул.Тва беше един балон за изпиране на едни пари и след това като в песента,"...човека взе парите,каза чакай малко,хвана самолета,чакай да се върнееее...."Нас ни заобикалят всички държави произвеждащи автомобили. Явно има що.
  • #27
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 18,с тази разлика,че един вагон е за 1 тир,а влака тегли няколко десетки вагони,а това са десетки камиони заменени по пътищата.Сметката не ти излиза,защото не си у час а в друго измерение.
  • #26
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Толкова скъпа ел.каляска !?Една кабина с четири колела и 50 бонбона .В Китай биха я направили за половината пари .Явно маржа тук е висок.Пазара ще покаже.
  • #25
    Az ( преди 8 месеца )
    Браво на Milara!
  • #24
    Никой ( преди 8 месеца )
    Който ще отидат за Китай....
  • #23
    Лудория до долния ( преди 8 месеца )
    Не си много прав. Така ще избере някой ***, който забравя, че за компаниите не са важни само цената на покупка, но разходите за поддръжка, разходите за ремонт, времето за ремонт, облекчение/тежести от избора... уви, много са факторите и цената на покупка е само един. Само си представи, че в София има доста електрически баничарки из центъра в цветните зони? Нали са по-скъпи, защо не са избрали най-евтините Дачии...
  • #22
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Удобни за "новите" градове в Европа- малки, тихи, не димят. В Испания пощите ги оборудват с ел. скутери на три колела и ел-баничарки, които също не са без пари. Една голяма фирма ако трябва да избира 100 пежо партнер по 35000Е или 100 като тези по 25 000 ще избере по-евтиното
  • #21
    Русенец ( преди 8 месеца )
    До другия русенец.Синкарс произвежда камиончета от няколко години.Имат продадени в България и чужбина.Имат и поръчки за години напред.Строят завод в Джурджу Румъния.
fallback
Последни