IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW M4 получи нови фарове и 20 к.с. повече

Увеличението на мощността е само при версията xDrive

Със своите 510 к.с под капака, осигурени от 3,0-литровия, редови туин-турбо мотор BMW M4 изглежда достатъчно мощно, но в баварската компания явно не мислят така. Вероятно по тази причина актуализираната версия на купето, моделна година 2025, получава допълнителна мощност, а също така и някои промени във външния вид.


BMW M4 (2025)

Обновеното спортно купе все още разполага с 480 к.с. в стандартния си вариант, както и 510 к.с. за модела Competition. Версията M4 Competition xDrive със задвижване на четирите колела обаче отключва допълнителни 20 к.с., с което общата мощност достига 530 к.с.

Стандартното M4 купе с шестстепенна ръчна скоростна кутия все още вдига 100 км/ч за 4,2 секунди, докато версията Competition със задно предаване се нуждае от 3,9 секунди. При M4 xDrive няма промени във времето, което е 3,5 секунди за купето и 3,7 секунди за кабриолета.


BMW M4 (2025)


Всички версии на M4 имат електронно ограничена максимална скорост от 250 км/ч, но с допълнителния M Driver’s пакет тя вече е 280 км/ч при кабриото и 290 км/ч при купето.

Промените в дизайна включват нови LED-фарове, които придават по-модерен вид на модела. Задните светлини също са различни, като имат лазерен акцент. BMW предлага и нова M Design екстериорна графика, която изпраща масивна централна ивица надолу по предния капак и капака на багажника на колата в черно или червено, с лого M на предния капак и по-тънки акцентни линии на други места по тялото.


BMW M4 (2025)


В салона е поставен нов волан с плоско дъно и модифицирани спици, като сега за първи път се предлага специално покритие M Alcantara. Информационно-развлекателната система iDrive 8.5 на BMW също е част от оборудването на M4, като тя е с нов 14,9-инчов сензорен екран и 12,3-инчов цифров инструментален панел зад волана. Системата Live Cockpit Professional на BMW е стандартна за M4, която включва навигация и специфичен за М дисплей.

Цените на обновеното M4 Coupe стартират от 96 000 евро в стандартния вариант, докато версията Competition струва поне 102 400 евро. За BMW M4 Competition xDrive клиентът ще трябва да плати поне 107 300 евро.


Още снимки на обновеното BMW M4 - вижте в галерията:


0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Немските варели ( преди 2 месеца )
    Най бързите най мощните най скъпите най обичани от бай ***, НО и най крадени в клета майка България пълна с ,,бизнесмени,, ,,нотариуси,, разни наркоманчета убиици на пътя, Нойзи Цветковци, Княгини Калинки, инфлуенсърки работещи в Onlyfans и т.н отпадъци
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Илиян ( преди 2 месеца )
    Ясно, който не може да си позволи кабриолет, хейтва :) но няма лошо всеки да си избие комплексите по някакъв начин. Така, че давайте още повече, а ние ще си ги караме "колите без покрив". За твърдите тавани, абсолютно съм съгласен, но едва ли ще има освежаване в този сегмент скоро за жалост!
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    какъв живот в кабриолет много реклами гледаш от лазурния бряг ще ти се падне едно дизелче ще ти *** деня така ще се надишаш с дим че ще си като стърлинг мос на стълбичката на победителите но както се казва кеф цена няма
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 3 - Съгласен съм. Затова си има "канвъртъбъл", дето викат. Конвертира се от така без покрив, в такава с покрив? Пич - живей малко повече, става ли? Не жъди такъв пън.
  • #3
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    най безмисления клас автомобили е без покрив
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    д-р.Куртев ( преди 2 месеца )
    И нов червен цвят, само още не мога да свикна с това табло !
  • #1
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Плс, БМВ, върнете твърдите тавани на кабриотата. Друго си е лятото, кабриото, ама зимата с тая пола, дето ти над главата, е малко смешно ...