IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Флагманът на Geely получи топ-версия с 555 коня

Lynk&Co 09 EM-P е изграден на платформата на Volvo XC90

Флагманският кросоувър от премиум подразделението на Geely - Lynk&Co, премина през модернизация и вече е пуснат в продажба в родината си на цена от 307 800 до 347 800 юана (42 800-48 300 долара). Това съобщава сайтът CarNewsChina.


Lynk&Co 09 EM-P


Обновеният модел практически 09 EM-P не се е променил външно и може да бъде разпознат единствено по променената радиаторна решетка. Както е известно, кросоувърът е изграден на платформата на Volvo XC90, но е по-голям от донора си. Размерите на Lynk&Co 09 EM-P са дължина от 5 042 мм, широчина - 1 977 мм, височина - 1 780 мм и междуосие - 2 984 мм.

Салонът на Lynk&Co 09 обаче търпи по-значителни промени. Големият кросоувър разполага с разширен 15.4-инчов сензорен екран, което прави възможно изоставянето на физическите бутони за климатика. Има и отделен екран за предния пътник, който е монтиран в сенника.


Lynk&Co 09 EM-P


Китайският кросоувър се предлага във версии с 6 и 7 места, а седалките на първите два реда са получили електрическо задвижване, отопление, вентилация и функция за масаж. Оборудването е доста богато за автомобил от тази ценова категория: кожен салон, тризонов климатроник, електрическа задна врата, автоматична паркинг система, система за полуавтономно управление и др.


Lynk&Co 09 EM-P


Новият Lynk&Co 09 EM-P дебютира в plug-in хибридна версия. Производителността на силовия агрегат от Volvo е увеличена, като 2,0-литровият четирицилиндров турбо двигател и трите електрически мотора развиват общо 555 к.с. и 844 Нм максимален въртящ момент.

Ускорението до 100 км/ч отнема по-малко от 6 секунди. Батерията на хибрида е увеличена и той вече може да измине 160 км само на ток. С пълен резервоар с бензин, тази кола може да измине 940 км.


Lynk&Co 09 EM-P


0 от 500
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До РУК ( преди 3 месеца )
    Ти какво изобщо коментираш ве шнорхел? Хванал се за една фраза от коментара на човека, и разтяга локуми. Като не може да вникнеш в целия коментар, не се обяснявай.
  • #3
    7 rate up comment 0 rate down comment
    До 2 ( преди 3 месеца )
    РУК ли си, ЖУК ли си, ПУК ли си, не знам, но четенето с разбиране не ти се отдава. Я, се върни и пак прочети първия коментар и се опитай да осмислиш какво пише в него.
  • #2
    2 rate up comment 3 rate down comment
    РУК ( преди 3 месеца )
    До 1 - ко речи,ко?!В кой сигмент не са автомобили,а бижута?!В кой сигмент е тоя кошник от снимката?!Какво точно "валю фор мъни" ти предлага кола която в Китай е с над 10 000 USD по скъпа от Тесла Модел Y например?Ако стигне до Европа това ще е поне 75 000 евро с все транспорт,мита,такси и нещо което фенчетата на китайчетата пропускат - лудите пари които китайските марки плащат за персонал в Европа,реклами и подкупи на журналисти.Почна се с мантрите - китайското е "много валю фор мъни"
  • #1
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Източноазиатец ( преди 3 месеца )
    Тези флагмани на китайските марки е много вероятно да бъдат като флагманите на корейските - всички казват, "много валю фор мъни", но накрая изкарват по едно поколение, като често не доживяват и фейслифт дори. А историята помни подобни случки и с "флагмански" модели на Ситроен, Рено, цялото Инфинити, че дори и ФВ Фаетон. Просто в този сегмент емблемата и ренюмето са прекалено голям фактор, колкото и да е нерационално това, и затова са по-скоро моден или бижутерски аксесоар, отколкото автомобил.