fallback

Honda представи конкурент на Duster

Новият бюджетен кросоувър WR-V Field Explorer се произвежда в Индия

Практичният бюджетен кросоувър Honda WR-V беше официално представен в специална форма. Тази кола струва само 12 000 евро, която я превръща в конкурент на Renault Duster, напривер. Пълното название на автомобила е Honda WR-V Field Explorer, като той ще се произвежда в Индия и това обяснява защо струва толкова. 

Новият вариант на бюджетния кросоувър беше представен на щанда на марката в рамките на автомобилното изложение в Токио. Специалният модел показва възможностите за персонализиране с помощта на официални аксесоари на компанията. От стандартния кросоувър на Honda, новият Field Explorer се отличава с амбиентно осветление, допълнителни странични светлини, черна облицовка вместо хромиран декор и голям надпис Honda отпред вместо лого.

Цената на новата Honda WR-V започва от 12 100 евро за базовата версия. Кросоувърът обаче трябва да привлече купувачи не само заради своята ниска цена, но и благодарение на своята практичност. Обемът на багажника, например, е цели 458 литра.

Моделът е оборудван с 1.5-литров бензинов двигател с мощност 121 к.с., който работи съвместно с вариаторна трансмисия. Въртящият момент се предава само на предните колела, като към момента цената на пакета аксесоари все още не е оповестена.

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 10 месеца )
    До #3Болката в коляното (лявото) при тези хора определно са ортопедично обусловени, а не причинени от натискането на съединителя.:) P.S. Над 50 съм и съм карал само коли с ръчни скрости (с едно кратковременно изключение от няколко месеца), но все още не обръщам много внимание на ракламата с Данчо Йовчев.
  • #8
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Honda и Toyota вече и в USA не са евтини. Просто там цените ги обявяват без данъците, затова изглежда така ...
  • #7
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Те Хонда са евтини коли но в САЩ не и тук, същото важи и за Тойота, цените тук са двойни.
  • #6
    анонимен ( преди 10 месеца )
    До 8. Колега, колdта е представена в ЯПОНИЯ. Статията не индикира, че цената от 12100 E е валидана само за индийския пазар. При Ваши възражения, обърнете се г-н Румен Славов. Рибата още в морето, не бързам изводи. При старта Септ. цената там беше 14 К щ.д. в рупии. Давам ви право, не споря, европ. версия ще се различава, не знаем с колко! Цена от 30 К лева ще заинтригува пазара. Двойна цена е неадекватна. Поздрави!
  • #5
    Не съм слънчасал ( преди 10 месеца )
    Европа иска тази кола! Дъстъра се очаква на 39 К, Шкода Карог започва 52 К. Има слънчасали, но не аз! Следя Хондата от продажби Индия 09.23, там се продава като Елевейд, но дали и какво ще предложат тук е нещо друго. Има ръчни скорости, висок клиърънс, достатъчно място, двигател ВТек!! Непретенциозен интериор, без излишни електронни досади, голям багажник. Предните маста стават и за по-едри хора! Ще почакам, ще видя, ще пипна, ще пробвам! Това не ангажира никого! Продължавайте да плюете!
  • #4
    Ганчо ( преди 10 месеца )
    Само с предно конглокент на Дъстър!?! Като му гледам шасито, височината, предната броня тази кола ще качва бордюри.
  • #3
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Индийска Honda и надеждност, е нещо като дървено желязо, всички са чували за него но никой не го е виждал ;))). След 70-те години, Honda никога не са били евтини нито за покупка нито за поддръжка (особено за поддръжка), но хората (и аз включително), винаги са ги купували само заради надеждността им. Сега и надеждността им вече не е това което беше, но пък това не влияе на космическите им цени. И като добавим и личният ми опит с дилъра им в България, never ever както се казва ;)))
  • #2
    до 2 ( преди 10 месеца )
    Защото не знаеш че тези трансмисии са много евтини за подръжка, без подръжка могат да изкарат между 90000 и 150000 километра в зависимост от карането. Явно си млад, защото хората над 50 които са карали цял живот коли с "ръчки" започват да се оплакват от болки в колената и по-специално лявото коляно. Опитай се да преброиш колко пъти натискаш съединителя докато отиваш на работа и обратно и ще ме разбереш.
  • #1
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Само като чуя вариаторна трансмисия или автоматик и спирам до там..... Без ръчка няма мисъл да се прави бюджетна кола.
fallback
Последни