IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Легендарна марка предизвиква Dacia в Европа

MG пуска модел с ДВГ на цена под 17 000 евро

Възродената китайско-британска марка MG разширява гамата си, като пусна в социалните мрежи тийзър на новия си модел. Той ще се казва MG 3 и ще дебютира на 26 февруари по време на автомобилното изложение в Женева.


MG 3


Всъщност, това е завръщане, тъй като модел със същото име се предлагаше на пазара между 2008 и 2011 г. MG 3 ще бъде най-компактният и достъпен автомобил, предлаган от марката, като ще се конкурира с Renault Clio, Opel Corsa и Peugeot 208. Нещо повече - сред съперниците може да попадне и Dacia Sandero, който е малко по-евтин.

Най-малкият MG ще бъде с дължина от около 4 метра, като дизайнът му ще получи основни елементи от останалите модели от гамата като голяма решетка с триизмерни елементи и наклонен нос, подобен на този на MG 4. Във видеото си вижда задната част, вдъхновена от MG 5, докато алуминиевите джанти имат агресивен стил и могат да достигнат до 17 цола. Предстои да стане ясно какво задвижване ще получи MG 3, както и какво оборудване ще предлага, за да може да достигне възможно най-атрактивна цена.



За разлика от някои от конкурентите си, MG 3 няма са получи 100% електрическа версия. Така най-евтиният модел на марката, задвижван на ток, ще продължи да бъде MG 4, чийто цени на Стария континент стартират от 22 700 евро.

Най-вероятно новият модел ще получи бензинов двигател (може дори и „мек хибрид“), за да предложи производителност и нисък разход на гориво. В същото време цената ще бъде много атрактивна, като дори с богато оборудване няма да надхвърля 18 000 евро.


0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До номер #9Ами бутнаха ги!За 2022-ра, най-продавана марка у нас е Тойота, не Дачия :)
  • #9
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Киро ( преди 3 месеца )
    В бг Дачия никой не може да ги бутне и не цената, а наличието на фабрична газова уредба е разковничето.
  • #8
    8 rate up comment 6 rate down comment
    хаххаа ( преди 3 месеца )
    mg отдавна не е легендарна марка , просто е китайка с емблема на mg . а смешното е тук , че "предизвиква" дачия , що не предизвика мерц или волксваген ? а се спря на бюджета , това не е предизвикателство .....
  • #7
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Пропов ( преди 3 месеца )
    Който слиза до този сегмент вече има избор. Ура! Стари технологии на Рено или "модерни" китайски. Като ги знам китайците как спестяват от всичко, което не се вижда, щом правят откровено бюджетна кола, какво и къде още ще спестят? Това MG като се понакваси от дъждец или понагрее от слънцето дали няма да почне да се огъва?!
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Дачия спринг лускозната версия я продват Хонда, ребадж има и там, хитри лисици или жалки смешници сами си преценете!
  • #5
    17 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "дизайнът му ще получи основни елементи от останалите модели от гамата като голяма решетка с триизмерни елементи"-----------Списвачът ще ми посочи ли примери за решетка с двуизмерни елементи?
  • #4
    26 rate up comment 2 rate down comment
    Алекс ( преди 3 месеца )
    Британското остана в историята.Настоящето е 100% китайско.Няма шанс срещу Дачия на европейския пазар.
  • #3
    26 rate up comment 2 rate down comment
    Легендата ( преди 3 месеца )
    В случая, по-правилно е да се сложи заглавие "Легендарна емблема предизвиква Дачия в Европа", защото сегашната марка МГ няма нищо общо с едновремешната такава. Това МГ има толкова общо с МГ-тата от 90-те, колкото електрическият Форд Мустанг има общо с Форд Мустанг от 60-те.
  • #2
    18 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Предполага се че е същия трошляк като предния. И за под 10000 евро да го дават - има защо.
  • #1
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Илиян ( преди 3 месеца )
    Поредния глоксов проект на млад китайски инженер със счетоводителски мозък.