IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi изкара част от бъдещата си флотилия от електромобили на пътя

Новите модели са добре скрити под камуфлаж, но може да се забележат интересни детайли

Германският производител Audi подготвя няколко нови електрически модели, като техни прототипи бяха забелязани по време на тестове по пътищата през последните дни. Бъдещите Q6 e-tron, Audi A5 Sportback и Audi A4 e-tron са внимателно скрити под камуфлаж, но въпреки това на снимките се виждат интересни детайли от новите продукти.


Audi e-Tron


По-специално, A4 e-tron, подобно на Q6 e-tron, ще има голям извит екран на инструменталния панел, комбиниран с информационно-развлекателната система. Новостите са забелязани да се зареждат на зарядна станция в Бейкър, Калифорния. Моделът A5 просто е паркиран там, докато моделите E-Tron бяха свързани към мрежата.

Като цяло в момента има малко информация за модела A4 E-Tron, така че може би това име не е окончателно. Знаем обаче, че съгласно бъдещата конвенция за именуване на Audi нечетните числа ще означават автомобили с двигател с вътрешно горене, а четните числа ще обозначават линията електрически автомобили E-Tron.


Audi e-Tron


A4 беше забелязан във формата на хечбек, така че е възможно това да е A4 E-Tron Sportback. Въпреки че е възможно да има и обикновен A4 E-Tron седан. Въпросното A4 E-Tron и A5 Sportback изглеждат приблизително с еднакъв размер, но има някои разлики между двете, които се забелязват дори с камуфлаж.

A4 E-Tron разполага със същото разделено предно осветление като Q6 E-Tron, което показва, че това ще бъде точка на визуална диференциация за бъдещите модели E-Tron. A4 има и по-висок и по-изразен капак на багажника.


Audi e-Tron


A4 и Q6 също така са оборудвани с голям извит дисплей, който вероятно изпълнява двойна функция като арматурно табло и мултимедиен дисплей. Шпионите не успяват да направят ясни снимки на интериора на прототипите, но тези детайли се веждат ясно и в двата автомобила.

Ще бъде интересно да се види как функционалността се различава от съществуващата информационно-развлекателна система със сензорен екран на Audi и дали втори сензорен екран ще управлява климатичния контрол и други функции, или Audi ще заложи на "физически" контроли.


Audi e-Tron


Като се има предвид, че прототипите вече преминават масови тестове, можем да предположим, че официалната премиера на тези модели и началото на серийното производство ще бъде съвсем скоро.


0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 7 ( преди 8 месеца )
    Хайде стига с тези лафове за 2 лв/100 км. Нали не очакваш, че ще зареждаш само вкъщи? При цени на зарядна станция 70-90ст/kWh и разход 17-20 kWh/100 km, всеки автомобил на дизел или газ е по-икономичен.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кое замръзва ( преди 8 месеца )
    На 31-то Токийско изложение 1995г. е представена първата в света кола с литиева батерия - Nissan Prairie Joy EV, след което същата служи безпроблемно 6 години в японската база на Северния полюс (Ny-Alesund, Svalbard) като доказателство, че това са най-надеждните коли в екстремни условия: работят безотказно в екстремен студ, наводнения, пресечен терен, вулканичен прах и пр.В БГ се произвежда ток, не петрол. Който иска да си дава паричките на ОПEК, да ходи да думи и чади там не тука
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    до 5 ( преди 8 месеца )
    С петролка нямаш $: отиват за гориво и ремонти (от 10л само 1 движи колата напред/800 движещи се чарка). Нямаш здраве: СМОГ и отровни газове. Нямаш динамика: съединител буксува, бучи и не върви. Нямаш кола, а ретро чайник. С кола на ток имаш свобода: зареждаш навсякъде: дом/вила/МОЛ/DC станция-20 мин. Имаш пари: 2лв/100, 0 поддръжка, 0 ремонти, рекуперация при спиране, безплатно паркиране. Имаш пространство: преден и заден багажник. Тишина.Чист въздух. Имаш настроение. Имаш престиж. Имаш всичко!
  • #4
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Ще разберат от ауди другите марки и най -вече "политичетата" от Брюксел че ел колите са грешка и не са ефективни двг то не замръзва колкото миксерите не искам да махат двг то но ако трябва да остават и ел коли но за мен тва е безумие ще разберат че забраната на двг то е голяма грешка .
  • #3
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Уви са съжаление за нас ще са колите *** заради" политичетата" от Брюксел на Америка и Азия коли с двг на нас миксерите на тях мекто на баницата не честно това, ще съжаляват .
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Мда. За сълажение, почти сигурно ще е на MEB, подобно на новия ID.7. Цената на ID.7 e солена за това, което предлага, значи на Аудито ще е още по-солена. За PPE ще трябва да почакаме до А6, но пък предварителните тестове на Макан показват, че тя ще е по-добра, отколкото се предполагаше.
  • #1
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Няма лошо, ама като му видиш цената на това Ауди, и динозавърската платформа под камуфлажа как да дадеш толкова пари, като има много по-добри предложения за.по-малко пари.