IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Забавянето на Евро 7 не можа да спаси най-мощния 4-цилиндров хот-хеч в света

Прощалната версия Mercedes-AMG A 45 Final Edition слага край на компактния спортен модел

Най-мощният Mercedes A-Class за всички времена е обречен да напусне автомобилния пазар. Спортното подразделение на немската марка реши да се откаже от топ-версията на компактния модел, като това ще стане с пускането на пазара на прощалния Mercedes-AMG A 45 Final Edition.


Mercedes-AMG A 45


Mercedes е взел трудното решение да се откаже от един от най-радикалните модели в гамата си, като това е и най-мощният хот-хеч с неелектрифициран двигател с 4 цилиндъра, предлаган на пазара. Той е оборудван с 2,0-литров турбомотор, развиващ 421 к.с., който е съчетан съчетан със седемстепенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител в допълнение към 4MATIC+ задвижване на всички колела. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 3,9 секунди

Прощалната версия Mercedes-AMG A 45 Final Edition ще излезе в ограничен тираж и ще бъде достъпна на всички пазари, на които се предлага моделът. Тя ще получи специална естетика благодарение на цветовете на ексклузивната палитра от бои Manufaktur в допълнение към аеродинамичния пакет с впечатляващ спойлер, поставен на вратата на багажника.


Mercedes-AMG A 45


Причината за почти незабавното спиране на производството е неизвестна, но почти ситурно зад нея стои строгият стандарт Евро 7. Неговото приемане беше отложено, но това няма да помогне на хот-хеча. В момента пазарния дял на моделите с термични двигатели в сравнение с plug-in хибридите и електрическите превозни средства в марката все още е много висок, което означава и високи вредни емисии.

Специално при Mercedes-AMG A 45 те са 162 гр/км, което е доста и оказва негативно влияние на резултата на цялата гама. Германският производител може да електрифицира модела с помощта на 48V хибридна система, но тъй като тя е същата, използвана в AMG PHEV, това би означавало допълнителни разходи за много нишови модели с ниски продажби.


0 от 500