fallback

Пробегът на Tesla Cybertruck се оказа с 21% по-малък

При тестове в реални условия пикапът измина едва 409 км (ВИДЕО)

Първите бройки от Tesla Cybertruck вече са при техните собственици, като някои от тях дори вече бяха използвани за независими тестове. Един от тях дори беше излъчен наживо в интернет, като показа интересен резултат.

Пикапът успя за измине 409 км вместо обявените от агенцията за опазване на околната среда (EPA) 511 км. Тестът беше проведен в реални условия на пътя, като неговите автори посочиха потенциалните фактори за по-слабия резултат, както и какво трябва да очакват собствениците.

Тестът е проведен в ранните сутрешни часове на магистрала, за да се сведе до минимум влиянието на трафика върху резултатите. Шофьорът започна с напълно заредена батерия и кара Cybertruck, докато достигна 0% заряд и не можеше да се движи повече. Когато това се случи, пикапът беше изтеглен до станция за зареждане.

Трябва да се отбележи, че въпросният електромобил е във версията Dual Motor Founders Series с 20-цолови джанти и 35-цолови гуми за всякакъв терен. Предполага се, че тази комбинация е добра за максимален пробег от 511 км. Постигнатите 409 км представляват с 21% от стойностите обявени както EPA, така и от Tesla.

Вероятно при по-добри условия на пътя пикапът щеше да измине повече километри. В случая температурата на въздуха е била 7°C, като през повечето време електромобилът се е движил с постоянна скорост от 112 км/ч (70 мили). Освен това, тестът е проведен в Тексас на относително ниска надморска височина. Тя заедно със скоростта и температура оказват влияние върху пробега.

В допълнение към тези фактори, пикапът ще се предлага и с всесезонни гуми, които също трябва да подобрят пробега. За тази версия на Cybertuck производителят обяви 547 км с едно зареждане, което обаче засега е далеч.

fallback
  • #22
    Гост ( преди 10 месеца )
    В Канада на минусови температури максимум 300 км.
  • #21
    Лудория до PLAID ( преди 10 месеца )
    Човек, в обрисуваното от теб влизат 90% от потребителите на пикапи в САЩ. И сега какво, ще продават пикапа само инфлуенсъри и футболни съпруги ли?
  • #20
    Швабен зи каскен ( преди 10 месеца )
    За Тесла и фенския лумпенариат се очертава приземяване, приземяване, приземяване.. Ако се сещате откъде е цитата.
  • #19
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Повечето електромобили постигат заявения разход, ако скоростта е 90 км/ч. Тестът на EPA подобно на WLTP е в смесен цикъл и в лабораторни условия. Не вярвам от Тесла да са твърдяли, че пробегът се постига с магистрална скорост. Отделно е било хладно - 7 градуса. Всъщност резултатът е добър. Но много ви се иска да не е.
  • #18
    До 14 ( преди 10 месеца )
    И най-вероятно този удължител ще струва сам по себе си близо колкото малък бензинов пикап като Маверик примерно и ще тежи още към половин тон освен, че ще заема половината багажник :D
  • #17
    PLAID ( преди 10 месеца )
    Бронираният Киберкамион не е за мрънкащи принцеси с физиономии на плачеща етърва. Даже има фейс контрол преди продажба: трътлести с шкембета в 6-ти месец се връщат обратно.
  • #16
    анонимен ( преди 10 месеца )
    На ГАЗ минавам 409 км с една бутилка, значи е електричеството същото като карането на ГАЗ.
  • #15
    q ( преди 10 месеца )
    Милите те! За сега са предплатени пикапи за три години напред. Половината да се откажат - добре са си пак. Мъск навърза всичко в екосистемата си - от зареждането, през произвоството на енергия, произвоството на коли, добиването на редкоземни материали, софтуер и спътникова връзка. Надеждата на бай Хейтър е BYD, няма лошо ама за сега са силни само в Китай. Иначе ме кефят че са коли за тези дето мразят големите промени, имат си ръчки, много копчета и изглеждат доста д
  • #14
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    А относно пробегът, забравяте че ще имат и удължител на пробегът, който ще може да се инсталира по желание във вид на допълнителна батерия в товарното пространство. Той ще е полезен за шофьори които дърпат тежки ремаркета, но е безполезен за тези които товарят директно в пикапа, защото заемат половината товарно пространство и тежат доста. Тоест в никакъв случай този пикап не може да замести всички бензинови и дизелови пикапи, но успешно може да замести доста от тях.
  • #13
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Целите щати са опасани от Tesla supercharger чието старо поколение V3 беше с мощност 250 kW, а новите колонки V4 са с мощност 350 kW, като потенциално е възможно да зареждат до 615 киловата, защото са 1 000 v 615А . Спекулираше се, че на тях пикапът ще зарежда с около 500 киловата при 800 волта архитектура. Тоест в САЩ проблеми със зарядната инфраструктура нямаше да има. Навсякъде вече се инсталират от новите зарядни. С тях времето на зареждане можеше да падне от 15 на 7,5 минути.
fallback
Последни